Vysoký voľnobeh
30. kvě 2018 07:58 #5378
od stewe21
Odpověděl stewe21 pro téma Vysoký voľnobeh
Ano,vďaka chujovi a hlavne vďaka top moto servisu v Trenčíne ktorý mal capa servisovat naposledy mesiac predtým ako som ho kúpil.
Každý jeden mechanik čo sa ho tam dotkol je na facku a k motorkam by som mu zakázal sa priblížiť.
Každý jeden mechanik čo sa ho tam dotkol je na facku a k motorkam by som mu zakázal sa priblížiť.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
02. čvn 2018 20:06 #5388
od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Vysoký voľnobeh
Ja uz se na to nemuzu divat;-) Funguje to takto...
1. Dorazovy sroub klapek slouzi k tomu aby se nastavila malinka vule mezi difuzorem a klapkou... Aby se klapka nezasekavala a neposkodila difuzor. NESLOUZI K NASTAVENI VOLNOBEHU!!!
Nesahat na nej pokud se VYCISTENE klapky nezasekavaji.
2.Po vycisteni klapek je potreba pres TuneECU zresetovat TPS... Tim se rekne jednotce... Ze toto je poloha, kdy neni pridan plyn a ma se udrzovat volnobeh.
3.Synchronizace se provadi u zahrateho motoru na volnobeh a to tak, ze se pripoji vahy a oba srouby se dotahnou lehce na doraz a po nastartovani se sroubem na valci ktery vykazuje vetsi podtlak nastavi podtlaky na stejnou uroven... Druhy sroub zustava vzdy uzavren!!!
4.Volnobezne otacky udava podle teploty motoru mapa v jednotce. A jednotka je ridi pomoci volnobezneho ventilu ktery je na airboxu. Je to krokovy motorek, ktery posouvanim toho pistku otevira nebo privira vzduch jdouci tema dvema hadickama do kazdeho valce. Neni to tedy sytic!!! U motoru se vstrikovani se sytic jako samostatne zarizeni nepouziva. Neni k tomu duvod. Jednotka si dokaze mnozstvi paliva a vzduchu upravit sama podle ruznych vstupnich hodnot.
Problem s vysokym volnobehem jak ho tady popisujes bude pravdepodobne zpusoben prisavanim falesneho vzduchu skrz nejakou prasklinu nebo netesnost nebo problemem v elektroistalaci. Zkus promerit podle schematu vedeni od jednotky k volnobeznemu ventilu... Idealne tak, ze odpojis konektor z jednotky a najdes si 4 piny od tohoto ventilu a na dvou musis proti sobe namerit 50 Ohm... A na druhych dvou totez... Proti sobe tyto dve vetve pak musi mit nekonecny odpor...
Pokud je toto v cajku... Promerit napajeni jednotky.....
Okolo 2000 az 2500 ot. Drzi volnobeh kdyz volnobezny ventil odpojis s vyplym zaplovanim a pak nastartujes... Kdyztak se ozvi a zkusim te treba navest...
1. Dorazovy sroub klapek slouzi k tomu aby se nastavila malinka vule mezi difuzorem a klapkou... Aby se klapka nezasekavala a neposkodila difuzor. NESLOUZI K NASTAVENI VOLNOBEHU!!!
Nesahat na nej pokud se VYCISTENE klapky nezasekavaji.
2.Po vycisteni klapek je potreba pres TuneECU zresetovat TPS... Tim se rekne jednotce... Ze toto je poloha, kdy neni pridan plyn a ma se udrzovat volnobeh.
3.Synchronizace se provadi u zahrateho motoru na volnobeh a to tak, ze se pripoji vahy a oba srouby se dotahnou lehce na doraz a po nastartovani se sroubem na valci ktery vykazuje vetsi podtlak nastavi podtlaky na stejnou uroven... Druhy sroub zustava vzdy uzavren!!!
4.Volnobezne otacky udava podle teploty motoru mapa v jednotce. A jednotka je ridi pomoci volnobezneho ventilu ktery je na airboxu. Je to krokovy motorek, ktery posouvanim toho pistku otevira nebo privira vzduch jdouci tema dvema hadickama do kazdeho valce. Neni to tedy sytic!!! U motoru se vstrikovani se sytic jako samostatne zarizeni nepouziva. Neni k tomu duvod. Jednotka si dokaze mnozstvi paliva a vzduchu upravit sama podle ruznych vstupnich hodnot.
Problem s vysokym volnobehem jak ho tady popisujes bude pravdepodobne zpusoben prisavanim falesneho vzduchu skrz nejakou prasklinu nebo netesnost nebo problemem v elektroistalaci. Zkus promerit podle schematu vedeni od jednotky k volnobeznemu ventilu... Idealne tak, ze odpojis konektor z jednotky a najdes si 4 piny od tohoto ventilu a na dvou musis proti sobe namerit 50 Ohm... A na druhych dvou totez... Proti sobe tyto dve vetve pak musi mit nekonecny odpor...
Pokud je toto v cajku... Promerit napajeni jednotky.....
Okolo 2000 az 2500 ot. Drzi volnobeh kdyz volnobezny ventil odpojis s vyplym zaplovanim a pak nastartujes... Kdyztak se ozvi a zkusim te treba navest...
Poděkovali: stewe21
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
03. čvn 2018 13:04 #5390
od stewe21
Odpověděl stewe21 pro téma Vysoký voľnobeh
Diky fonzi, konečne normálna odpoveď s ktorou sa dá niečo zacat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
19. čvc 2018 20:40 #5445
od stewe21
Odpověděl stewe21 pro téma Vysoký voľnobeh
no pokracovanie....
Prehral som na moto origo mapu +synchro klapiek. Az teraz sa mi podarilo nastavit IFT a volnobeh tak ako ma byt.
Problem z vysokym volnobehom ale zostal, podla nalady....
Novinka ale je, ak nastartujem z vyssim vonobehom (ca.2000rpm) a normalne jazdim,upravy sa na +-1350 sam. Trva to tak 10-15minut. Zriedkavo sa stane ze zostane vyssi. Pocas doby ked je vyssi a pocas jazdy vymacknem spojku zostava na +-2500rpm,pri vyradeni spadne na +-2000.
Uz neviem kde hladat chybu tak to momentalne neriesim... ak zozeniem krokovy motorcek v 100% stave skusim ho vymenit ci pomoze.
Inak falosny vzduch by som vylucil,vymenil som komplet hadice+svorky, bitumenovou paskou omotal pre istotu gumy medzi motorom a klapkami a vycistil klapky. Tuneecu ziadny chybovy kod nehlasi. Spotreba ca.6l
Prehral som na moto origo mapu +synchro klapiek. Az teraz sa mi podarilo nastavit IFT a volnobeh tak ako ma byt.
Problem z vysokym volnobehom ale zostal, podla nalady....
Novinka ale je, ak nastartujem z vyssim vonobehom (ca.2000rpm) a normalne jazdim,upravy sa na +-1350 sam. Trva to tak 10-15minut. Zriedkavo sa stane ze zostane vyssi. Pocas doby ked je vyssi a pocas jazdy vymacknem spojku zostava na +-2500rpm,pri vyradeni spadne na +-2000.
Uz neviem kde hladat chybu tak to momentalne neriesim... ak zozeniem krokovy motorcek v 100% stave skusim ho vymenit ci pomoze.
Inak falosny vzduch by som vylucil,vymenil som komplet hadice+svorky, bitumenovou paskou omotal pre istotu gumy medzi motorom a klapkami a vycistil klapky. Tuneecu ziadny chybovy kod nehlasi. Spotreba ca.6l
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
19. čvc 2018 20:47 #5446
od jasp
Odpověděl jasp pro téma Vysoký voľnobeh
odkud jsi? mam motorek na volnobeh a kdybys byl nekde pobliz brna muzu ti ho pujcit na zkousku. pripadne kdybys ho chtel, tak ho mam k prodeji
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
20. čvc 2018 03:06 #5447
od stewe21
Odpověděl stewe21 pro téma Vysoký voľnobeh
zdar jasp-e, do brna to mam nieco cez 100km. aka by bola cena? Kolko km ma za sebou? Dik
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.137 sekund