Palivové mapy

Více
06. zář 2015 07:08 #3036 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Palivové mapy
Ahojte bando B)

K přehrávání map na které se mě tady ptáte.

Nemám problém Vám tento úkon provézt s několika upozorněními a jakýmisi pravidly:
1. Pracuju jen u sebe, nikam nejezdím. Pouze ve vyjímečných případech.
2. Přehrání palivové mapy a další kroky (seřízení) je pouze a jen na vlastní nebezpečí majitele stroje a já dopředu upozorňuju, že nenesu žádnou odpovědnost za případné škody.
3. Po přehrání mapy sám nejsem na místě schopen přesně nastavit korekci volnoběhu a je třeba motorku napojit na analyzátor výfukových plynů a zjistit hodnotu CO a případně následně doladit. Já toto na místě nastavím maximálně podle svého ucha a citu.
4. Nepřijímám za tuto službu peníze. Odměnu, pokud nějakou, nechám čistě na vás.

Toť asi vše a pokud něco po mě chcete, v profilu je na mě telefon, tak volejte. PM zprávy tady si nemusím všimnout nebo až bůh ví kdy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2016 10:50 #3549 od hakan30
Odpověděl hakan30 pro téma Palivové mapy
Ahojte.
Tak dnes som uspene prehral moje stare mapy za 051123_catfish2011, zatial to vyzera ze to ide lepsie, ale moze to byt len pocit, kedze to bola prva jazda po zime :D Chcem sa opytat na hodnotu IFT. Povodne som mal 14,1 ale v navode pisali ze zacat od nuly. Kazdopadne volnobeh sa ukludnil az okolo tejto hodnoty, momentalne tam mam 13,3. Ako to vychadza vam? A este otazka, vieme co znamena Adjust IHCV? B) Dik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2016 16:59 #3552 od alien898
Odpověděl alien898 pro téma Palivové mapy
Ahoj, já mám to IFT 22,7. Kámošům, co jsem měl jejich motorky na diagnostice, to ukazovalo 25,3 a 40,2 . Vůbec jsem s tím nic nedělal, ale mě to šlape dobře a spotřebu mám na delší cestu naloženej a ve dvou okolo 5,6 l. Budu taky dávat tuhle palivovou mapu - 051123_catfish2011 a to IFT asi nechám jak je, uvidíme.
Poděkovali: hakan30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. bře 2016 19:58 - 19. bře 2016 20:14 #3556 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Palivové mapy
IFT = idle fuel trim = korekce bohatosti smesi pri volnobehu. U kazdeho motoru bude rozdilna a s kazdou mapou bude jina pro jeden motor. V idealnim pripade je treba tuto hodnotu nastavovat s pripojenym emisnim analizatorem a nastavit ji tak, aby hodnota CO ve vyfukovych plynech byla na hodnote 2.5% spis plus. Predepsana hodnota je sice 2%, ale na teto a mensi hodnote je volnobeh casto neklidny, pri brzdeni motorem to strili do vyfuku atd...proste je to na volnobeh chude. A na ucho to jde nastavit tak, ze to musi jit okamzite za plynem z volnobehu, na volnobeh to nesmi zakopavat, kolisat...proste krasny cisty volnobeh s hladkym rychlim prechodem do otacek.

IHCV nevim. To jsem nezkoumal, protoze tato hodnota se tyka pouze Caponordu s lambda sondou, a tu ja nemam. Delal jsem to sice u cunika, ale uz si nepamatuju jak jsem to nastavoval.
Poslední změna: 19. bře 2016 20:14 uživatelem FonziETV.
Poděkovali: hakan30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2016 08:32 #3557 od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:Palivové mapy
Ahoj IACV je ventil který během volnoběhu reguluje přívod vzduchu.

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk
Poděkovali: hakan30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. bře 2016 09:14 #3558 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Palivové mapy
Díky admine:-) už vím, už si vzpomínám :-) dají se skrz tuto hodnotu regulovat volnoběžné otáčky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.121 sekund
Powered by Kunena fórum