Spotřeba
04. čvn 2016 11:43 #3979
od FonziETV
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
- Offline
- VIP EXPERT
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
04. čvn 2016 12:47 #3980
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma Spotřeba
No ja taky resil vsechno hned po koupi....musel jsem
A opravdu jsem ted na +\- 5,5 litrech.
A opravdu jsem ted na +\- 5,5 litrech.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
05. čvn 2016 07:17 - 05. čvn 2016 07:20 #3981
od Dulík
Poslední změna: 05. čvn 2016 07:20 uživatelem Dulík.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
- Offline
- VIP EXPERT
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
06. čvn 2016 11:30 #4011
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma Spotřeba
Mozna se mnou Fonzi nebude souhlasit ale pridam svuj poznatek.
16 zubu na pastorku Ti pomuze tak maximalne kdyz se motas nekde po meste a nebo na poli.
Ja osobne jsem taky zacal sekundarem ale zjistil jsem ze to je na houby.(pro mne)
Pokud pouzivas motorku na cestovani a jezdis vetsi vzdalenosti tak bych ve predu nechal 17 a spis bych ubral na rozete 1(max 2) zuby a dal bych to lehoucce do rychla.Podle toho jestli jezdis sam nebo ve dvou.
Motor ma dostatecnej kroutak a kdyz lehce snizis otacky pri zachovani rychlosti tak pri presunech po dalnicich nebo lepsich silnicich.
spotreba pujde dolu.Mluvim samozrejmne o rozumne rychlosti.
Pri zmene poctu zubu na sekundaru je to velkej skok naproti tomu na rozete
je to jemnejsi a vyznamnejsi zmena.
Ale zalezi na kazdem co mu vyhovuje samozrejmne.
Co ty na to Fonzi.
Jura
16 zubu na pastorku Ti pomuze tak maximalne kdyz se motas nekde po meste a nebo na poli.
Ja osobne jsem taky zacal sekundarem ale zjistil jsem ze to je na houby.(pro mne)
Pokud pouzivas motorku na cestovani a jezdis vetsi vzdalenosti tak bych ve predu nechal 17 a spis bych ubral na rozete 1(max 2) zuby a dal bych to lehoucce do rychla.Podle toho jestli jezdis sam nebo ve dvou.
Motor ma dostatecnej kroutak a kdyz lehce snizis otacky pri zachovani rychlosti tak pri presunech po dalnicich nebo lepsich silnicich.
spotreba pujde dolu.Mluvim samozrejmne o rozumne rychlosti.
Pri zmene poctu zubu na sekundaru je to velkej skok naproti tomu na rozete
je to jemnejsi a vyznamnejsi zmena.
Ale zalezi na kazdem co mu vyhovuje samozrejmne.
Co ty na to Fonzi.
Jura
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
06. čvn 2016 12:17 #4012
od novax
Čau,já bych chtěl pomalejší jedničku (do kolon) a rychlejší šestko na dálnici. Ne na maximálku,ale na otáčky. Síly má dost ještě na další kvalt. Juro !!! nenaser nám Fonziho . Jsem moc rád že sem píše a má s náma trpělivost. Laborování z rozetama mam za sebou na fichtlovi. Tam poznáš každej zub okamžiě. Jinak souhlasim. 17 zubů = menší spotřeba než 16. A ke spotřebě. Měřil jsem to na dvou nádržích a mam cca 6,3. Leju tam 98 (verva 100). Jestli máš lambdy,tak je taky nejjednodušší vzít benzín jinde. U aut to někdy dělalo psí kusy a lítal volnoběh. Na Capoušovi se mi to ještě nestalo. O spotřebu nejde (auto mi žere míň) ale asi je něco špatně a časem by se to mohlo projevit jinde a hůř. Podpálený ventily atd. Hodně štěstí při pátrání.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
06. čvn 2016 12:48 #4014
od Majkel
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.131 sekund