BUDÍKY
31. bře 2013 19:48 #1166
od capotom
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- přerostlík
- Offline
- Nováček
Méně
Více
- Příspěvky: 1
- Obdržená poděkování 0
11. bře 2014 08:54 #1733
od přerostlík
Odpověděl přerostlík pro téma BUDÍKY
Ahoj mám ten samí problém s budíkama opravili ti to někde nebo prosím o radu kde by mi to dali do kupy dík moc za info
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
11. bře 2014 19:08 #1734
od capotom
Poděkovali: přerostlík
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- wp_thunder
- Offline
- Expert
Méně
Více
- Příspěvky: 122
- Obdržená poděkování 6
12. říj 2014 21:07 - 12. říj 2014 21:21 #2306
od wp_thunder
Martin @ Thunder
Odpověděl wp_thunder pro téma BUDÍKY
Tak se taky hlásím do klubu, tedy zatím to není 100% ale včera po nějakých údržbových pracech jsem po zapnutí klíčku koukal pouze na indikaci neutrálu a mazání (stojan mám odpojenej) - zbytek palubky mrtvej. Dneska jsem rozhodil čumák, přístrojovku vyhodil ven, porozpojoval všechny konektory a po opětovném sestavení to naskočilo a já měl radost že je vše ok. Tedy radost trvala do doby než jsem odjel domů, protože po cestě sice přístrojovka ukazovala, ale zbláznil se ukazatel teploty chladicí kapaliny a teplota lítala v naprosto scestnejch hodnotách - po nahození vše OK, jak se motor zahříval tak to rostlo taky normálně, ale když dosáhl provozní teplotu tak po nějaké době přestal teplotu indikovat úplně, nebo to skákalo 45-65-58-69-71-54 atd atd. Motor běžel pravidelně jako vždy a nepociťoval jsem že by hřál jinak, otáčky byly normální. Takže mě čeká to rozhodit znovu a řešit buď snímač teploty nebo přístrojovku. Podle schematu to vypadá že to čidlo je přímo do přístrojovky a ŘJ má svoje vlastní tj. blbne pouze indikace a na motor to nemá vliv ale s... mě to. Poslední dobou začínám rozumět tomu proč lidi nechtějí Italský motorky zejm. pokud dosáhnou určitého stáří. Jako by Taliáni dávali jako standardní příslušenství nějaký elektrikářský šotky, který po určitý době žerou kabely. ....
Samo indikace nemusí souviset s tím výpadkem přístrojovky jako takovým, takže mám několik variant:
A - blbý čidlo a palubka je časovaná bomba (při mým štěstí to dopadne takto)
B - blbý čidlo a palubka po šachování s konektorama bude OK (tomu už nevěřím)
C - zlomený další kabel (kéž by)
D - Načatý nějaký spoje na tišťáku přístrojovky......
Jo ještě jsem zapomněl na kombinaci všeho výše uvedeného
Samo indikace nemusí souviset s tím výpadkem přístrojovky jako takovým, takže mám několik variant:
A - blbý čidlo a palubka je časovaná bomba (při mým štěstí to dopadne takto)
B - blbý čidlo a palubka po šachování s konektorama bude OK (tomu už nevěřím)
C - zlomený další kabel (kéž by)
D - Načatý nějaký spoje na tišťáku přístrojovky......
Jo ještě jsem zapomněl na kombinaci všeho výše uvedeného
Martin @ Thunder
Poslední změna: 12. říj 2014 21:21 uživatelem wp_thunder.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
15. říj 2014 09:33 #2307
od capotom
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.045 sekund