Zakrytí olejového chladiče
Medvídě napsal: Takže tmel se jmenuje TL TMEL od NOVATO -45 do 210°C vysoce přilnavý a zůstává do jisté míry elastický,Jinak plast jsem před lepením očistl a místa kam přišel tmel odmastil tech: benzínem.
Dobrej tip Novato dělá i tmel do 350°C - TL TMEL 350, ale to už je někde jinde a zbytečně vysoká teplota.
Komplet nabídka tmelů tady: www.novato.cz/cz/sortiment/lepeni-a-tmeleni.html
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
smazak73 napsal: Kámoš to lepil sikaflexem. A co je na tý úpravě zvláštního? Kdyš s tím řízneš v terénu v rychlosti, tak ti nepomůže ani svěcená voda
Svatá pravda jak s tím praštím je to na kaši zvláštního na tom není taky nic jen mě to napadlo tak sem to vyrobil aaaaa hlavně bylo to myšleno spíš jako ochrana proti předmětu letícímu tímto směrem(např.Kámen nebooo kus japonského motociklu jedoucího před vámi ) tak asi tak no.Smozřejmě pokud to má mít nějaký opravdu ochraný význam je třeba plast vyměnit za plech to je bez debat.Mě se ten spodní rám s tím plechem co umíš vyrobit celkem líbí.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
O to nejde co je a co není ...já už stejně nic nedělám.Medvídě napsal:
smazak73 napsal: Kámoš to lepil sikaflexem. A co je na tý úpravě zvláštního? Kdyš s tím řízneš v terénu v rychlosti, tak ti nepomůže ani svěcená voda
Svatá pravda jak s tím praštím je to na kaši zvláštního na tom není taky nic jen mě to napadlo tak sem to vyrobil aaaaa hlavně bylo to myšleno spíš jako ochrana proti předmětu letícímu tímto směrem(např.Kámen nebooo kus japonského motociklu jedoucího před vámi ) tak asi tak no.Smozřejmě pokud to má mít nějaký opravdu ochraný význam je třeba plast vyměnit za plech to je bez debat.Mě se ten spodní rám s tím plechem co umíš vyrobit celkem líbí.
Jen ti chci říct ..že je to celý k....ničemu přední kolo zvedne větev a ta pak děj se vůle boží
A nezachrání to ani origo karbon
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
smazak73 napsal:
O to nejde co je a co není ...já už stejně nic nedělám.Medvídě napsal:
smazak73 napsal: Kámoš to lepil sikaflexem. A co je na tý úpravě zvláštního? Kdyš s tím řízneš v terénu v rychlosti, tak ti nepomůže ani svěcená voda
Svatá pravda jak s tím praštím je to na kaši zvláštního na tom není taky nic jen mě to napadlo tak sem to vyrobil aaaaa hlavně bylo to myšleno spíš jako ochrana proti předmětu letícímu tímto směrem(např.Kámen nebooo kus japonského motociklu jedoucího před vámi ) tak asi tak no.Smozřejmě pokud to má mít nějaký opravdu ochraný význam je třeba plast vyměnit za plech to je bez debat.Mě se ten spodní rám s tím plechem co umíš vyrobit celkem líbí.
Jen ti chci říct ..že je to celý k....ničemu přední kolo zvedne větev a ta pak děj se vůle boží
A nezachrání to ani origo karbon
Tak to je škoda chtěl sem tě oslovit až našetřím koruny.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Máš PM !!Medvídě napsal:
smazak73 napsal:
O to nejde co je a co není ...já už stejně nic nedělám.Medvídě napsal:
smazak73 napsal: Kámoš to lepil sikaflexem. A co je na tý úpravě zvláštního? Kdyš s tím řízneš v terénu v rychlosti, tak ti nepomůže ani svěcená voda
Svatá pravda jak s tím praštím je to na kaši zvláštního na tom není taky nic jen mě to napadlo tak sem to vyrobil aaaaa hlavně bylo to myšleno spíš jako ochrana proti předmětu letícímu tímto směrem(např.Kámen nebooo kus japonského motociklu jedoucího před vámi ) tak asi tak no.Smozřejmě pokud to má mít nějaký opravdu ochraný význam je třeba plast vyměnit za plech to je bez debat.Mě se ten spodní rám s tím plechem co umíš vyrobit celkem líbí.
Jen ti chci říct ..že je to celý k....ničemu přední kolo zvedne větev a ta pak děj se vůle boží
A nezachrání to ani origo karbon
Tak to je škoda chtěl sem tě oslovit až našetřím koruny.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.