Údržba a príprava na sezónu

Více
06. úno 2011 15:09 - 06. úno 2011 15:14 #282 od erikon
Ahojte.

Pred 2 týždňami som sa stal majiteľom Caponorda. Je to dovoz z I a narodil sa v r.2001. Je to môj druhý motocykel. Naposledy som mal pred 15 rokmi JAWU 350 634. :cheer:
Toto fórum som našiel náhodne, pri hľadaní informácií o tomto mojom vysnívanom motocykli.
Na motorke som zatiaľ prešiel asi len 1,5km pri kúpe. Vonku bolo asi -2 C° tak sa nedalo viac. Na ten ročník sa mi zdá že má málo km (25700 km) – no neviem? Motor štartuje dobre. EFI ukazuje len -1 čo je dobre. Vyskúšal som aj diagnostiku Tune ECU cez KKL VW. Funguje to super. ECU je bez chybových kódov. Caponorda chcem pripraviť na sezónu tak mám na vás niekoľko otázok. Idem riešiť všetky náplne, filtre, sviečky, brzdové platničky a asi aj pneu. Na motore chcem vyčistiť aj airbox.
Mám demontovať aj škrtiacu klapku a vyčistiť ju? Ak áno na čo si mám dať pozor?
Palivové rýchlospojky sú tam ešte pôvodné plastové. Mám ich vymeniť, alebo sa dá na ne ešte spoľahnúť?
Motorový olej mi predajca ponúka syntetiku 10W-40, alebo tam dať radšej odporúčanú polosyntetiku 15W-50? Neviem čo tam bolo pôvodne.
Spínač brzdových svetiel zadný je KO. Kde sa dá zohnať, alebo akú náhradu?

Mám ešte kopec iných otázok, ale to na neskôr.
Ďakujem vám za prípadné odpovede, trpezlivosť a čas pri čítaní môjho príspevku.
Přílohy:
Poslední změna: 06. úno 2011 15:14 uživatelem erikon. Důvod: Zle pridané foto

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. úno 2011 21:47 #283 od CapoRider
ahoj tak ti blahopřeji k tomuto krásnému stroji. Co se týče těch najetých km tak je to klidně možné. Jinak jak jsi psal vyměnit všechny náplně olej, brzdovku, i ve spojce, chladící kapalinu. Filtry samozřejmě. A o rychlospojkách ani neuvažuj že bys je tam nechal to bych udělal rozhodně jako první na ty plastový šmejdy se nedá spolehnout. Já používám olej 10w50 synth. Klapku bych maximálně otřel ale nesundával. Projdi si konektory jestli nejsou zaoxidované a poškozené, hlavně ty hnědé velké. Jinak asi není co.Pokud se o tu motorku staráš tak je spolehlivá. Jinak TuneECU je super. Já už mám nahranou jinou mapu v ECU a jede to lépe. Jo a spínač se dá asi koupit nějaký univerzální na netu jsem zahlédl něco za 150 Kč.
Tak ať Ti to jezdí! :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. úno 2011 19:22 #284 od Marek Sz
CapoRidere kde jsi sehnal konektory na tu redukci k Vag kabelu a jakou mapu jsi nahrál ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20. úno 2011 20:56 #285 od alien898
Pořád se tady píše o hnědých konektorech. Můžete mi poradit, kde je hledat, abych je zkontroloval. Capo mám 14 dní a zatím si dělám přípravu na sezónu. Už jsem měnil ty plastový spojky - teď jsem klidnější. Ještě ta elektrika??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. úno 2011 18:54 #286 od CapoRider
Ahoj, konektor jsem sehnal v Kolíně je tam firma na konektory a kabely do aut ale nevím jak se jmenovala bylo to v ovčárecké ulici. A mapu jsem tam dal of Catfishe 050429_catfish_map mám Caponorda z Lambda sondou.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21. úno 2011 18:56 #287 od CapoRider
Ahoj, hnědé konektory jsou pod nádrží u motoru a jsou tam tuším dva. Jeden jde od alternátoru ten je dle informací kritický. A druhý je asi OK o tom se moc nepíše.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.562 sekund
Powered by Kunena fórum