velká spotřeba oleje - motor hulí

Více
04. zář 2009 07:01 - 04. zář 2009 07:04 #34 od Piwell
Ahojte. Muj problém spočívá v tom, že mi olej mizí jako cyp. Myslim si, že nejde přes pístní kroužky, to by motor hulil v tahu, při výkonu a vyšších otáčkách. Mě zahulí při startu, pak dále když to solím třeba 180 - 200 po dálnici, pustim plyn (zpomaluju) a pak následně přidam. Tzn., že se olej hromadí ve spalovacím prostoru, po přidání pak shoří. Myslim si, že tam jde přes ventily. Ale kudy tak může jít? Přes gufera (tipuju)? Jak složitá a nákladná by byla oprava? Neřešil to taky někdo?
Jeden mechanik mi pravil, že by pak při rozebírání to chtělo udělat rovnou výbrusy, nový písty atp., což by udajně mohla být investice asi tak 25 000,- (+-), což bych teda viděl spíš koupit ojetej motor. Ale nevim jestli by se sehnal přímo z Caponorda, jestli by tam nepasoval z RSV, Tuona nebo Futury. Jakej by pak byl asi problém s veškerým příslušenstvím motoru (olej. nádrž, úchyty, držáky atp.) a jak by to pak bylo se sladěním výkonu (vstřiky, řídící jednotka, časování ventilů atp.)
Docela nad tim teď hodně přemýšlím ...
Jinak motor běží a táhne perfektně, spotřeba benzínu skvělá, spojka a převodovka taky za 1. Doufam, že to nebude obrovskej problém ...
Poslední změna: 04. zář 2009 07:04 uživatelem Piwell.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. zář 2009 08:04 #35 od CapoRider
Ahoj podle toho co píšeš bych to přisuzoval taky těm guferům. Výměna snad není nijak složitá, nevím teda jak tady, ale na DR to bylo jednoduchý. :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. zář 2009 09:02 #38 od STRUCTOR
Cus, gufera na ventilech ted zrovna resim na BMW 745. Stejnej pripad. Uz jsem to resil nekolikrat, ale vzdy na aute. Vybrus a novej pist nema s venitlama nic spolecneho. Ty simeringy na BMW vysli na 80 euro, ale to je 8 valcu po 4 ventilech, ty jich tam asi mene. :-)
Budes to delat sam, nebo na to budes nekoho mit, bych ti to tu popsal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. zář 2009 14:11 #41 od Piwell
Já vim, že výbrus a nový písty nemaj nic společnýho s ventilama. Jen mi tvrdil, že to bude mít najeto v reálu asi víc a že by osobně rovnou udělal tohle.
Pokud by nemusely dolu hlavy, šel bych do toho. Kdysi jsem dělal s motorama tak bych to snad zvládnul ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. zář 2009 15:40 #42 od STRUCTOR
NO, hlava dolu. Standardni postup je ze se hlavy musi sundat, demontovat ventily, pri te prilezitosti zabrousit sedla ventulu a vymenit simeringy. Jde to i na motoru, ale je to fuj prace. Musel by sis udelat pripravek na stlaceni pruzin. Das pist do HU, stlacis pruzinu, vyndas zajistovaci klinky ventilu. Vyndas pruzinu a pod ni je na ventulu navlecen simerig ventilu. Zpetna montaz, tedy stlaceni pruziny a vsunuti zajistovaciho klinku je zas fuj prace.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.200 sekund
Powered by Kunena fórum