Kam na servis?
01. bře 2012 15:50 #496
od Jardax
Kam na servis? vytvořil uživatel Jardax
Ahoj, mám Caponorda druhým rokem a poptřeboval bych zkontrolovat ventily a udělat synchronizaci. Nějaký solidní servis v Pardubickým kraji? Nějaký doporučení?! Jsem z Hlinska. Předem díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
01. bře 2012 17:27 #497
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:Kam na servis?
ahoj já si tyhle věci dám sám. Budiky na synchro mam. Kolik máš najeto?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
01. bře 2012 20:15 #500
od Jardax
Odpověděl Jardax pro téma Re:Kam na servis?
Nějakejch 34tis. Poctivejch?! Těžko říci...Jo, nejlepší je si to udělat doma, to je fakt. To má člověk aspoň jistotu. Ale já nemám až tolik času, praxe atd. Jo a ke konci sezóny mi začal nějak kolísat volnoběh. Předtím byl volnoběh klidnej. Důvod? Synchronizace? O seřizová ventilů u Caponorda jsem někde četl, že i po více kilometrech je to ok, ale chci mít jistotu...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
02. bře 2012 12:24 #501
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Re:Kam na servis?
Zdarec, já sem dělal ventily kolem 25tis. a výsledek byl takový, že to bylo zbytečné. Navíc je pak problém s těsněním pod ventil.víkama. Mosel sem je přetěsnit, takže jak to budu dělat příště musím dát nové těsnění pod obě víka!! Navíc je to práce ůplně na h....!!Pěkně si u toho ponadáváš.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
02. bře 2012 15:32 #502
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:Kam na servis?
Jo je to jak píče čuník práce strašná obzvlášť na tom předním válci, naával jsem u toho celou dobu
.
Jo jestli ti kolísá volnoběh tak by to mohlo být rozhozené. Nejdřív si ale zkontroluj dvě hadičky pod nádrží na levé straně. To jsou vývody pro měření podtlaku,tak jestli ti třeba nějaká nepodchází. To jsem už jednomu borcovi opravoval měl jí propálenou a střílelo mu to a nejelo. Dali jsme novou a šlapalo to jako hodinky.
Já mám najeto necelých 27t a taky jsem na ventily koukal, ale bylo to zbytečné jsou ještě OK.
A dneska jsem už potkal motorkáře hurááááááá.

Jo jestli ti kolísá volnoběh tak by to mohlo být rozhozené. Nejdřív si ale zkontroluj dvě hadičky pod nádrží na levé straně. To jsou vývody pro měření podtlaku,tak jestli ti třeba nějaká nepodchází. To jsem už jednomu borcovi opravoval měl jí propálenou a střílelo mu to a nejelo. Dali jsme novou a šlapalo to jako hodinky.

A dneska jsem už potkal motorkáře hurááááááá.


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- blejdamint
- Offline
- Nováček
-
Méně
Více
- Příspěvky: 15
- Obdržená poděkování 0
06. bře 2012 22:21 - 06. bře 2012 22:33 #525
od blejdamint
Odpověděl blejdamint pro téma Re:Kam na servis?
Zdar, na servis nemusíš, podle mne.
POstup:
1, Vypuštění starého benzinu,
2,nalití nového, čerstvého nejlépe benzina a.s.(můžeš tam dát i 98, to ti klesne o něco i spotřeba),
3,doporučuji výměnu svíček.
U mého Cápa mám 60tis a ventily netřeba. Nejlevnější je začít jednoduše. Rotax je zatraceně gutovní motor. Zkus to a uvidíš, že půjde jak švýcary a peníze radši projed.
Pro vysvětlenou, od roku 2011 je uzákoněna 5% přísada biosračky do benalu(zvedá oktanové číslo ale zhruba po 1.měsíci tuto vlastnost ztrácí a začne vázat vodu) z informací od Č.O.I. které k nám chodí na kontrolu jsou následující. I na benzinkách typu Shell, OMV atd. tedy ty ,,kvalitní,, se nachází takhle obohacené palivo i s 25% podílu touto sračkou a ta působí tyhle problémy.
Zvedne se spotřeba,nepravidelný chod motoru,klesne výkon, dojezd na nádrž se zmenší.
Zkus udělat co jsem napsal nahoře, třeba napřed než budeš cálovat za servis a navíc to zvládneš sám, vyměníš svíčky.Vyzkoušeno již X krát a potvrzeno. po odstranění této části, bych až pak volil servis.
Opravdu doporučuji Benzinu a.s., nesetkal jsem se ještě teda alespon u nás na Moravě u této pumpy s problémovým palivem. Alternativní Č.P. se nám osvědčila zn. LUKOIL bývalá JET.
Hodně dobrých km BL.
POstup:
1, Vypuštění starého benzinu,
2,nalití nového, čerstvého nejlépe benzina a.s.(můžeš tam dát i 98, to ti klesne o něco i spotřeba),
3,doporučuji výměnu svíček.
U mého Cápa mám 60tis a ventily netřeba. Nejlevnější je začít jednoduše. Rotax je zatraceně gutovní motor. Zkus to a uvidíš, že půjde jak švýcary a peníze radši projed.
Pro vysvětlenou, od roku 2011 je uzákoněna 5% přísada biosračky do benalu(zvedá oktanové číslo ale zhruba po 1.měsíci tuto vlastnost ztrácí a začne vázat vodu) z informací od Č.O.I. které k nám chodí na kontrolu jsou následující. I na benzinkách typu Shell, OMV atd. tedy ty ,,kvalitní,, se nachází takhle obohacené palivo i s 25% podílu touto sračkou a ta působí tyhle problémy.
Zvedne se spotřeba,nepravidelný chod motoru,klesne výkon, dojezd na nádrž se zmenší.
Zkus udělat co jsem napsal nahoře, třeba napřed než budeš cálovat za servis a navíc to zvládneš sám, vyměníš svíčky.Vyzkoušeno již X krát a potvrzeno. po odstranění této části, bych až pak volil servis.
Opravdu doporučuji Benzinu a.s., nesetkal jsem se ještě teda alespon u nás na Moravě u této pumpy s problémovým palivem. Alternativní Č.P. se nám osvědčila zn. LUKOIL bývalá JET.
Hodně dobrých km BL.
Poslední změna: 06. bře 2012 22:33 uživatelem blejdamint. Důvod: úprava
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.248 sekund