Otáčkoměr
10. bře 2019 07:47 #5692
od Honza ETV
Zdravím Caponorďáci,
řeším problém s dobíjením, při vyjížďce jsem po dotankování na benzince doposud bezproblémové ETV (mám ho druhý rok) nenastartoval. Start na startovací kabely OK, otáčkoměr fungoval normálně. Po příjezdu domů ale zůstal viset otáčkoměr na 3500. Při hledání závady a po startu v garáži zůstal viset na 7000 a po dalším už na 9000 (i při odpojené baterii). Už se bojím startovat . Nemá někdo radu?
Jinak baterka je asi OK, po měsíční nečinnosti 12,85V, start napoprvé - napětí před samotným startem kleslo na 12,15V ale mám 2004 s automatickým svícením, po startu na volnoběh 13,03V ale při otáčkách cca 3000 jen 12,9V
Díky. Honza
řeším problém s dobíjením, při vyjížďce jsem po dotankování na benzince doposud bezproblémové ETV (mám ho druhý rok) nenastartoval. Start na startovací kabely OK, otáčkoměr fungoval normálně. Po příjezdu domů ale zůstal viset otáčkoměr na 3500. Při hledání závady a po startu v garáži zůstal viset na 7000 a po dalším už na 9000 (i při odpojené baterii). Už se bojím startovat . Nemá někdo radu?
Jinak baterka je asi OK, po měsíční nečinnosti 12,85V, start napoprvé - napětí před samotným startem kleslo na 12,15V ale mám 2004 s automatickým svícením, po startu na volnoběh 13,03V ale při otáčkách cca 3000 jen 12,9V
Díky. Honza
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
10. bře 2019 17:39 #5693
od FonziETV
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
10. bře 2019 22:01 #5694
od Myro
Měl jsem stejný problémy s tím startem na Capoušovi až do doby kdy jsem vyměnil zcela nový regulátor /od Itala/ za regulátor z Vape Kroměříž. Od těch dob nevím co je problém ze startem.
Když jsem totiž koupil mašinu postřehl jsem že původní regulátor dodává do systému prapodivné úrovně napětí, tož koupil jsem originál pro Capouše v Aspritu, po namontování přeměřil a ten to dělal stejně jenže trochu jinak. nebylo nikdy jisté, že mi nastartuje. Pro jistotu jsem před každou jízdou nabíjel - PAKÁRNA . Po výměně za Vape vše jak má být - ITALOVÉ NEUMÍ REGULÁTORY
Když jsem totiž koupil mašinu postřehl jsem že původní regulátor dodává do systému prapodivné úrovně napětí, tož koupil jsem originál pro Capouše v Aspritu, po namontování přeměřil a ten to dělal stejně jenže trochu jinak. nebylo nikdy jisté, že mi nastartuje. Pro jistotu jsem před každou jízdou nabíjel - PAKÁRNA . Po výměně za Vape vše jak má být - ITALOVÉ NEUMÍ REGULÁTORY
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
11. bře 2019 15:15 #5696
od Honza ETV
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
11. bře 2019 15:23 #5697
od Honza ETV
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
11. bře 2019 20:53 #5698
od Myro
Honzo všechny regulátory mají 5kabelu 3/žluté/ vstup střídavého napětí od alternátoru a dva výstupní černý /mínus -kostra / červený
/plus - 12V k baterii/ tyto dva kabely někdy bývají zdvojeny.
Vape regulátor má 5kabelů poctivý průřez tak, že se tam obtížně krimplují konektory.
Otevři si tady vlákno DOBÍJENÍ je tam 40stran o regulátorech vše už bylo napsáno .
/plus - 12V k baterii/ tyto dva kabely někdy bývají zdvojeny.
Vape regulátor má 5kabelů poctivý průřez tak, že se tam obtížně krimplují konektory.
Otevři si tady vlákno DOBÍJENÍ je tam 40stran o regulátorech vše už bylo napsáno .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.501 sekund