EFI
07. říj 2012 08:32 #824
od alien898
Opět mám problém s výpadkem motoru za jízdy. Jedu a najednou mě vypne motor i elektrika tak na 1 vteřinu. Ručičky na budíkách naběhnou na doraz a zase se vrátí na začátek a zase vše naskočí a jedu dál. Tohle se mi stává asi jednou za 1000 km. Nemáte taky někdo takový problém. Poraďte, zda si mám nechat udělat diagnostiku. Nemáte ji někdo poblíž? Jsem ze sev. čech.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
07. říj 2012 15:05 #825
od zdemal
Stávalo se mi to samý. Motorka se za jízdy sama vypínala a ručičky na budíkách lítaly sem a tam. Na displeji byl kód 1. Zkontroloval jsem všechny konektory a až potom jsem zjistil ,že mám mrtvou baterku. Zkusil jsem tam dát baterku z bráchovýho V-Stroma a všechno v pohodě. Baterku jsem tam měl 5 let, tak jsem koupil novou a už se mi to neopakovalo.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
08. říj 2012 11:13 #826
od alien898
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
13. říj 2012 14:48 - 13. říj 2012 14:50 #830
od Dadin
Zdarec. Mrkni ještě i na řádné ukostření. To s tím jakoby kousáním-se při startu jsem měl též od začátku co jsem to koupil a dělalo mi to tak při každým 10-tým startu. Minulou zimu jsem natáhl nový kabel ke startéru (+) a i nový kabel kostry (-) a dal jsem ho až pod šroub co drží startér. Celou sezonu startér točí jak blázen. Diametrální rozdíl! Nicméně i s tím chcípáním za jízdy by mohla mít něco společnýho špatná kostra! Zdá se mi, že Capo je na to dosti choulostivé
, EFI 1 mě to psalo ikdyž se mi lehce povolily kontakty na baterce, musejí být na krev.

Poslední změna: 13. říj 2012 14:50 uživatelem Dadin.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.215 sekund