Baterie do capoša
31. bře 2010 12:18 #102
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:Baterie do capoša
Ahoj tak se ti to podařilo nějak proměřit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
06. dub 2010 04:18 #107
od Kadimir
Odpověděl Kadimir pro téma Re:Baterie do capoša
Podařilo, díky za rady. Alternátor je ok a regulátor už je novej. Zatím to funguje

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
21. dub 2010 08:33 #136
od Dadin
Odpověděl Dadin pro téma Re:Baterie do capoša
Zdravím vás přátelé. Jsem naprosto čerstvým majitelem tohoto úžasného stroje a jsem strašně rád, že existují tyto stránky a hned bych někoho z vás poprosil o radu. Při koupi jsem moto v poho nastartoval a potom ještě několikrát, ale pak z ničeho nic nenastartoval. Říkám si, dlouho stála, tak nabiju baterku. Nabil jsem ji, 4x nastartoval a zase mrtvá. Tak jsem moto přes kabely z jiné moto nastartoval a proměřil dobíjení. Na volnoběh mi to dává 12,4V, ale jak rozsvítím světla tak 11,7V. S přidávajícíma otáčkama se to sice zvedá, ale nevím jestli málo. Při 3tis. otáčkách to dává těsně nad 12V a až někde kolem 4,5tis. ot. to je 13,1V. Je to v pořádku a je jenom baterka v ... nebo to je něco závažnějšího? Díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
21. dub 2010 09:44 - 21. dub 2010 09:44 #137
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Re:Baterie do capoša
Ahoj, gratuluji ke krásnému stroji. Napětí se měří na svorkách baterie při 4000 otáčkách. Měl by být vyšší než 13 ale nesmí přesáhnout 15V. Pokud je nižší než 13V bude někde chyba. Zkus nejdříve projít elektriku prostříkat konektory. Už jsem se i setkal s tím, že konektor u regulátoru byl sice zasunutý ale jeden jazíček v něm byl vycvaknutý a nedoléhal k protikusu. Takže to bylo rozpojené. Potom jedině proměřit regulátor a alternátor. Regulátor je mrška a jak vidno rád se kazí.

Poslední změna: 21. dub 2010 09:44 uživatelem CapoRider.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
30. dub 2010 07:47 #146
od Dadin
Odpověděl Dadin pro téma Re:Baterie do capoša
Tak je to v pr... Je to spálené statorové vinutí alternátoru. Novej altík stojí lidových 27000,-Kč.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
30. dub 2010 20:59 #147
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Re:Baterie do capoša
Zdarec,vím že kamarádovi se stalo něco podobného na RSV,tam je alternátor stejný,ale nemohu si vzpomět jak to řešil.Rozhodně nový nekupoval a nějak draho ho to nevyšlo.Každopádně by to vinutí šlo určitě převinout za nové! Od kamaráda zjidtím podrobnosti a dám vědět.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.230 sekund