Hodnocení uživatelů: 3 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníNeaktivní hodnoceníNeaktivní hodnocení
 

Koncem března roku 2008 jsme se po dlouhém rozmýšlení rozhodl pro koupi Aprilie ETV 1000 Caponord. Byla to motorka, která se mi vždy hrozně líbila.A tak jsem se začal zajímat o podrobnosti.

 

Obvolal jsem několik dovozců a s jedním jsem se dohodl, že mi "Kapouše" doveze z Německa. Po nezbytných formalitách a zaplacení zálohy, bylo vše domluveno. 31.3.2008 mi motorku dovezl až domů na vleku. Když jsem ji poprvé uviděl byl jsem úplně mimo. Věděl jsem že tento chlapík vozí jen samé pěkné motorky, ale tohle? Kapoušek byl jako nový najeto měl necelých 3000 km. Vše bylo originál. Nikde ani malinkatá oděrka. Byl to krásný pocit.

Sundali jsme ho tedy z vleku a po nezbytném projetí , ho uklidili do garáže. Vše bylo v pořádku a já i dovozce jsme byli spokojeni. No a nastal boj s našimi byrokratickými úřady.

Dlouhé hodiny jsem čekal fronty na evidenci vozidel a až po čtrnácti dnech jsem konečně dostal značky a velký TP. Takže vše mám zařízeno a hurá na silnici a první výlety.

Před touto motorkou jsem vlastnil perfektní stroj Suzuki DR 650 RSE, se kterým jsem byl velmi spokojený, ale Caponord byla ta vysněná meta. 

Ze začátku jsem s toho byl celkem paf. Motorka reagovala na plyn okamžitě, cestovní rychlost se zvedla aniž bych chtěl :-).A hlavně jízdní komfort byl znatelně lepší. Ze začátku jsme si na sebe museli trošku zvykat hlavně opravit drobné problémy, které vzápětí nastaly, ale teď už mám to klape skvěle.

Caponord

Comments   

#8 Milan 2012-09-14 23:42
Nazdar hoši ;-)
Tak od včerejška jsem taky konečně vlastník Capouše.Hned jsem musel řešit problém EFI 34 ale díky těmto stránkám je to maličkost.(vyře šeno)Ted ještě čekám na nový snímač otáček přestal ukazovat.Po XT 600 jsem si myslel že se zklidním a koupil jsem si VL 800 ale ne nebylo to ono sice v poho svezeníčko ale je třeba se trochu vyblbnout mimo asfalt.Pokukova l jsem zase po enduru a zase díky těmto stránkám to vyhrál Caponord.Snad tu budu ještě dlouho psát jen samou chválu na tenhle stroj ;-) Milan
#7 Guest 2011-03-01 19:33
Quoting vogel.severan:
Zdar pánové,
jsem rád, že vznikly tyto stránky a i já pokud budete mít zájem se rád podělím o zkušenosti s Caponordem (mám za sebou úpravy stojánku, kufry a padáky, úpravu tlumičů od HYPERPRO a spoustu dalších vychytávek). Jinak myslím, že by nebylo špatné někdy uspořádat nějakou společnou vyjížďku s pokecem o ETV a všem možném ;-) vogel

mam prozbu nevis jak doplnit zadní tlumení porad
#6 Maděránek Martin 2010-12-12 09:37
Ahoj teď sem se prohrabával stránkama a koukám že si sháněl centralní stojan? Už delší dobu ho sháním taky a nemůžu sehnat.Co ty jak si dopadl? Jestli si teda nějaký sehnal a za jakou cenu.
#5 blejdamint 2010-05-27 18:55
Zdarek sháním centrální stojan na Capa, samože nový ne, budu rád za nějaké info, Dík BL
#4 Ranza 2010-04-15 12:45
Originál TC na Caponorda neexistuje, tedy kromě Rally Raida a i to je vlastně hliníkový Hepco-Becker se znakem Aprilia.
Takže víceméně jakýkoli horní kufr (top case) od kteréhokoli výrobce, který má vlastní plotnu. Od noname (některé fakt nejsou špatné) přes Kappa/Givi až po Hepco-Becker/Krauser.
Pořídit se to dá na netu nebo prakticky v jakémkoli motokšeftu s příslušenstvím. Ty noname kufry se budou hůř přidělávat (resp. jejich plotna), bo jsou universální, např. Hepco-Becker už má plotny přímo podle typu motorky, takže i přímo na Caponorda.
#3 katka 2010-04-14 12:35
dobrý den, prosím můžete mi poradit, kde bych sehnala zadní kufr na caponord etv 1000. Stačí mi nějaký odkaz na stránky.-) velmi děkuji katka
+3 #2 Jaroslav Vorel 2009-08-25 17:18
Zdar pánové,
jsem rád, že vznikly tyto stránky a i já pokud budete mít zájem se rád podělím o zkušenosti s Caponordem (mám za sebou úpravy stojánku, kufry a padáky, úpravu tlumičů od HYPERPRO a spoustu dalších vychytávek). Jinak myslím, že by nebylo špatné někdy uspořádat nějakou společnou vyjížďku s pokecem o ETV a všem možném ;-) vogel
#1 Geoffrey 2009-08-22 19:43
Ahoj, dnes jsem objevil tvoje stránky a hned mi moooc pomohly. Samozřejmě, že mi loni praskla rychlospojka na palivový hadici :-) Mám to poctivě počesku zbastleno, jen mám problém, že musím při sundání nádrže vypustit benzín :-) Jinak máme v partě 2 Capouše a jsme moc spokojený. Já mám jinou rozetu, na zakázku dělanou ve Vlašimi ( 650,- ) o 2 zuby větší, výrazně lepší komfort při jízdě ve městě nebo koloně. Loni jsem to ocenil, jeli jsme 10 km v koloně ve Slovinsku a vše přes spojku... Jinak se měj, rád se podělím o další zkušenosti. Dan

You have no rights to post comments