Je to věc kterou bych chtěl na své motorce mít a originální sada s vyhřívanými rukojetěmi je drahá jako, no moc. Tak jsem proběhl internet a jediné co jsem našel byl německý článek. Tak jsem ho pro Vás přeložil. Je to stejné zapojení jaké mi fungovalo na Suzuki DR 650 takže by mělo být prověřené.
CO BUDEME POTŘEBOVAT
- kousek drátu (máte doma)
POPIS ZAPOJENÍ
Přerušovač blikačů (7) je třeba vyměnit za typ se třemi vývody, originální nesnese zátěž čtyřmi žárovkami.Dá se použít např. přerušovač z Felicie. Třetí vývod je propojen na kostru motorky.
Připojíme nový kabel na vývod z přerušovače odkud jde (modro/černý kabel) k jednomu vývodu přepínače (WS), odtamtud na anody dvou výkonových diod (D1 a D2). Katoda se připojí na větev předního pravého a levého blinkru. (červený resp. bledě modrý kabel).
Diody by měly být výkonové s hradicím napětím minimálně 14 V a 5 A.
SCHEMA ZAPOJENÍ
Legenda ( čísla odpovídají el. schématu z návodu pro Caponorda)
7 - přerušovačů blikačů
6 - přepínač směrových světel, v levém přepínači tlumených světel integrovaný
17 - blikač vpravo vzadu
20 - blikač vlevo vzadu
56 - blikač vlevo vepředu
62 - blikač vpravo vepředu
D1, D2- výkonové diody 14V / 5A (minimum)
WS - spínač varovných blinkrů
Tak to je vše. V nejbližší době se na to chystám tak dodám fotky.
Pokud byste k tomu měli nějaké připomínky či vylepšení tak to napište do diskuse založil jsem na to téma.
Autor článku neručí za způsobené škody. Vše děláte na vlastní odpovědnost.
Comments
Počkej až to necháš někde stát, půjde okolo nějakej oblouk, zapne ti varovky a ty ti vybijou baterku :cheer: B)
RSS feed for comments to this post