Capo - prosba o pomoc/porovnání

Více
23. říj 2012 17:12 #845 od alien898
Čau cápo,
v tom olejoznaku není vidět kolikrát vůbec nic, ale to neznamená, že to zbaštil motor. prostě to je zrovna čerpadlem nahoněný někde jinde. Stačí nechat chvilku běžet motor a ukáže se hladina. Mě osobně to nebere snad vůbec nic. Co tam naleju, tak i po 6000 km co jsem měnil olej, jsem vylil (pečlivě měřeno!!). Bud v klidu, ptal jsem se každýho kdo má capo, jestli mu to bere olej a prý nebere. Můžeš se soustředit na jiná vylepšení. :))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. říj 2012 04:17 #847 od zdemal
Mám Capo skoro 8 let a nikdy mi to olej nebralo. Co jsem nalil, to jsem vylil. V servisu řekli, že hladinu oleje mám kontrolovat při ohřátém motoru až do větráků.

Mám teď ale jiný problém. Když jsem nastartoval motorku, tak běžela cca 1 minutu normálně a potom se změnil chod motoru. Motor jako by se dusil, vůbec netáhnul, při přidání plynu měl tendenci chcípnout, kolísání otáček a divný, ale nekovový zvuk. Vzduchový filtr jsem měnil před rokem, ale svíčky jsou před výměnou, mají nalítáno 16 tisíc. Může to být jimi? Nebo nestalo se to někomu? Prosím, poraďte, než se do něčeho pustím. Díky moc.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. říj 2012 18:05 - 28. říj 2012 18:07 #849 od blejdamint
Zdar už jsem to tu psal,
1.)vypusť benzin
2.)dej novej( doporučuji Luk oil, benzina,Agip, nejlépe 98oct)
3.)ideálně vytáhnout svíce ukostřit a přes starter omrknout jiskru(barva modrožlutá) Svíčka by neměla být černá s karbonem to je špatně, suchá vypálená= Ok. POkud budou jiskry stejné intenzity problém je palivo. Rozdíl ve velikosti jiskry, vyměň svíčky=všechny.Capo je čupr motka. Hledejte jednoduše, když se nažereš bordelu tak taky neusneš jako obvykle a budeš srát a bude ti blbě celou noc.V dobrém případě, hodně dobrých km s Cápem Bl.
Poslední změna: 28. říj 2012 18:07 uživatelem blejdamint.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. říj 2012 07:56 #850 od zdemal
Ahoj,
díky za radu. Naposled jsem tankoval u Benziny 95oct. Taky si myslím, že to jsou svíce. Z pravého výfuku je cítit nespálený benzín. Jen mě překvapila ta rychlost, s jakou odešly. Nikdy předtím se to nestalo. Jeden den všechno v pohodě a druhý den už problém.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. říj 2012 14:08 #851 od blejdamint
Nemáš, zač, capouš je super motka akorát ty fámy kolem. Ty benzinky co jsem napsal mám odzkoušené a skoro ve většině případů to funguje. Ta 98čka ti zjemní chod, spadne spotřeba pod 6l/na 100 při normální jízdě. Mnoho dobrých km v sedle jedné z nejúžasnějších motorek v dobré cenové relaci s litrovým motorem a s funkcemi jež do posledních pár let neměli ani BMW.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. lis 2012 06:56 #867 od wp_thunder
Mno tak jsem v pátek vyzvedl svého drobečka ze servisu. Má vyměněné všechny náplně, je komplet zkontrolovanej a k mé velké neradosti musel předčasně dostat novou řetězovou sadu, protože ta původní byla nerovnoměrně vytahaná a to škubání měla z větší části na svém triku - takže DID X2 Gold. Co mi říkal mechanik, tak tlaky na válcích jsou OK, všechny čidla taky pracují, jak mají. Od známého jsem měl půjčenou i jinou ECU abych vyloučil chybu zde a i s touto jednotkou to prostě při prudkém přidání plynu zakouří a vyletí oblak nespáleného paliva. Svíčky byly prý docela černé.... Už mě napadá pouze to přehrání palivové mapy, což asi na jaře prubnu....Jinak pro všechny majitele Capoušů v okolí Prahy - svého jsem měl v OK4YOu v Radotíně a je vidět že tam dělají lidi které ty motorky baví, takhle skvělej přístup k zákazníkovi jsem snad nikde nezažil....

Pln nadšení jsem ho hned v Sobotu protáhl a udělal si krátký skok k Luisovi do Drážďan. Cesta byla tak 1/3 cca 150km/h dálnice a zbytek okresky a pohodová jízda - zejm z Ústí podél Labe je to super. Co mě trochu překvapilo je spotřeba, vyšla mi na 8,5l což mi přijde docela hodně zejm., s ohledem na to co se psalo výš a na to, že jsem jel sám bez zátěže... Jak jste na tom ostatní? Tím že si pořád zvykám si nemyslím že bych za to nějak hodně bral aby to žralo tolik. Na 235 najetých km si to vzalo 20l.

BTW ještě jeden dotaz - kolik máte volnoběžné otáčky u zahřátého motoru ???

Martin @ Thunder

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.107 sekund
Powered by Kunena fórum