-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
Olejová tryska
Olejová tryska
Méně
Více
-
Příspěvky: 42
-
Obdržená poděkování 2
-
-
12. zář 2019 09:50 #5900
od PAVIK
Dnes jsem sehnal trysku 40 a při výměně oleje jí tam zkusím dát. Oproti Transalpu, kterého jsem měl dosud, je řazení neutrálu dost hrozný. Ostatní kvalty se naopak řadí líp, ale hledání neutrálu je horší než na čínském enduru Shineray, které mám na ježdění kolem komína... On možná trochu pomůže i správný olej.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 202
-
Obdržená poděkování 10
-
-
14. zář 2019 22:16 #5901
od cyberzef
To máš spíš dodrbanou převodovku. I po 100tis.km mi jde řadit krásně, mnohem novější stroje by se mohly učit...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 42
-
Obdržená poděkování 2
-
-
15. zář 2019 10:06 - 15. zář 2019 10:07 #5902
od PAVIK
To si trochu nerozumíme. Kvalty jako takové tam jdou všechny krásně a bezhlučně, to zas Alp byl horší. Pokud dávám neutrál při dojíždění, pak tam jde hezky. Když poskakuji na jedničku a potřebuji dát neutrál (typicky kolony ve městě), pak se loví špatně. Přesně tohle popisovali na zahraničních fórech u RSV a údajně výměna trysky z 60 na 40 pomohla (ono taky nějaký důvod změny trysky u ročníků 2003+ bude). Dál jsem zjistil, že předchozí majitel tam lil sice kvalitní olej, ale 10W40 místo požadovaného 15W50, což taky může dělat své... Po výměně uvidím, každopádně se s tím dá žít i v tomhle stavu (jenže já jsem perfekcionalista;))
Poslední změna: 15. zář 2019 10:07 uživatelem
PAVIK.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 2
-
Obdržená poděkování 1
-
-
18. zář 2019 13:47 #5907
od Feiver
Když jsem koupil Anču, tak jela podle údajů na oleji 10W-40, od té doby dávám poctivě 15W-50 od Repsolu, kterou doporučuje výrobce a u řazení jsem velký rozdíl nepocítil jen tišeji zapadají rychlosti, ale rozhodně lepší je práce spojky. S tryskou neporadím, mám stroj už po liftingu v 2004
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 202
-
Obdržená poděkování 10
-
-
19. zář 2019 20:09 #5908
od cyberzef
PAVIK napsal: To si trochu nerozumíme. Kvalty jako takové tam jdou všechny krásně a bezhlučně, to zas Alp byl horší. Pokud dávám neutrál při dojíždění, pak tam jde hezky. Když poskakuji na jedničku a potřebuji dát neutrál (typicky kolony ve městě), pak se loví špatně. Přesně tohle popisovali na zahraničních fórech u RSV a údajně výměna trysky z 60 na 40 pomohla (ono taky nějaký důvod změny trysky u ročníků 2003+ bude). Dál jsem zjistil, že předchozí majitel tam lil sice kvalitní olej, ale 10W40 místo požadovaného 15W50, což taky může dělat své... Po výměně uvidím, každopádně se s tím dá žít i v tomhle stavu (jenže já jsem perfekcionalista;))
měl jsem samozřejmě na mysli i řazení neutrálu, který jde naprosto dokonale řadit kdykoliv...používám výhradně Motul 15W50
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 42
-
Obdržená poděkování 2
-
-
19. zář 2019 21:42 #5909
od PAVIK
Uvidím po výměně oleje. Už mám koupený 15W50, rovnou zkusím i tu trysku a pak poreferuji jak to dopadlo. Asi to bylo kus od kusu. U některých rsv si na to stěžovali už od novoty, jiné byly úplně bez problému. Dohledal jsem, že u nějakého kusu chyběla ta tryska z fabriky, zapomněli jí namontovat... To už by ale u té mé musela být klika po smrti.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
Olejová tryska
Vygenerováno za 0.208 sekund