Vzduchocvý filtr K&N
- Fernet-stock
-
- Offline
- Pokročilý
-
Méně
Více
- Příspěvky: 67
- Obdržená poděkování 0
28. čvc 2014 06:22 #2181
od Fernet-stock
Odpověděl Fernet-stock pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Výbordelně. Díky za info.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
28. čvc 2014 18:13 #2184
od cyberzef
Odpověděl cyberzef pro téma Vzduchocvý filtr K&N
kdyby měl někdo zájem o KNko tak mám jeden navíc v garáži, má najeto houby nic, trošku vyčistit a objede několikrát svět

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
29. čvc 2014 05:58 #2186
od zdemal
Zájem bych měl. Za kolik ho necháš?
Odpověděl zdemal pro téma Vzduchocvý filtr K&N
cyberzef napsal: kdyby měl někdo zájem o KNko tak mám jeden navíc v garáži, má najeto houby nic, trošku vyčistit a objede několikrát svět
Zájem bych měl. Za kolik ho necháš?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
25. led 2015 17:01 #2455
od petr0604
Odpověděl petr0604 pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Mám dotaz na majitelé Caponordů s namontovaným vzduchovým filtrem K&N. I já jsem si jej pořídil, hlavně z důvodu možnosti opakovaného použití. Mám s ním ale trošku problém. I u zahřátého motoru otáčky na volnoběh okolo 2000. Jakmile přidám tak mà motor tendence se přidusit. Okolo 3000-4000 už je vše ok. Logicky mi vyplynulo, že díky větší propustnosti filtru je to chudé a jsou vyšší otáčky a objevuje se i zahlcení nadměrným množstvím vzduchu. A dotaz zní: udělat synchro a bude to ok? Před instalací filtru vše v normě, jen lehce rozhozené synchro. Sníží se synchrem i volnoběžné otáčky? Vše je zatím nastaveno na původní papírový filtr.
PS: jedná se o Capo 2001 bez lambdy a se sériovými výfuky.
PS: jedná se o Capo 2001 bez lambdy a se sériovými výfuky.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- wp_thunder
-
- Offline
- Expert
-
Méně
Více
- Příspěvky: 122
- Obdržená poděkování 6
26. led 2015 13:34 #2457
od wp_thunder
Martin @ Thunder
Odpověděl wp_thunder pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Ahoj vysokej volnoběh jsem řešil taky, nedával jsem ho do souvislosti s KN (motorka již koupena s ním), nicméně pomohl reset TPC. Pak se to spravilo. Zkus někoho v okolí s diagnostikou. Jinak konfigurace mý motorky je stejná jako tvoje...
Martin @ Thunder
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
26. led 2015 18:53 #2458
od petr0604
Odpověděl petr0604 pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Takže jsem si dneska zapůjčil budíky na synchronizaci. Napojil jsem je na vývody na motorce,nastartoval a zahřál motor. Oba šroubky na vstřikování jsem zatáhnul a potom jsem jeden asi o čtvrt až polovinu otáčky povolil. Podle manometrů ukazovaly manometry stejné hodnoty i při přidání plynu. Volnoběh se ustálil na 1250 otáčkách a zmizelo kuckání motoru. A jde lehce vytáčet. Takže vyřešeno. Díky za pomoc/radu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.234 sekund