Vzduchocvý filtr K&N

Více
15. kvě 2014 16:29 #1927 od Karlos
Odpověděl Karlos pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Tak tomu říkám otevřený filtr :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 18:27 #1929 od Medvídě
Odpověděl Medvídě pro téma Vzduchocvý filtr K&N

Karlos napsal: Tak tomu říkám otevřený filtr :laugh:



Presne tak :laugh:

Skoda ze ten motor nema ruce......by toho manika utlouk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čvc 2014 19:52 #2169 od Fernet-stock
Odpověděl Fernet-stock pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Nazarek
Kdyz ctu o KN mel bych taky neco.dnes jsem chtel vycistit a kdyz sem se prokousal do airboxu cekalo me zdeseni.ten prostor byl cely od oleje.predpokladam ze to asi neni uplne koser,nebo jo?
Ps.ty klapky na sani jsou cerny.nenechte se zmast fotkou,to by asi taky nemelo bejt ne?diky
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čvc 2014 19:56 - 24. čvc 2014 19:57 #2170 od LuDom
Odpověděl LuDom pro téma Vzduchocvý filtr K&N
To bude tým, že si mal preliaty olej nad mierku a potom ti cez odvetranie kľukovky lieta do airboxu. Klapky sú vždy čierne, to je normálne.
Poslední změna: 24. čvc 2014 19:57 uživatelem LuDom.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čvc 2014 20:00 #2171 od Fernet-stock
Odpověděl Fernet-stock pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Mno a co s tim? Bude to v pohode??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. čvc 2014 17:15 #2174 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Vzduchocvý filtr K&N
Že je v airboxu olej je celkem normální stav. Ustí do něj odvětrání motoru a v airboxu se olejové páry vysráží. Nebo jak píše kolega, když přeliješ nad max, vyháže ho to právě odvětráním do boxu. Oleje by tam nemělo být moc. To co ukazuješ je v normě. Nelam si s tím hlavu. Jinak je tam otvor pokračující hadičkou pod motorku a na konci zaslepený. Součástí údržby je i právě "odkalení" airboxu touto hadičkou. Když jsem měl GS 650, tak za sezonu jsem upustil tudy i malého panáka.
Co se týče klapek, je to opět normální stav. Provozem (právě přisáváním toho oleje z odvětrání) a mikroprachem ze vzduchu, který projde filtrem se tyto nečistoty usadí v hrdlech (btw. klasický problém u Škody Felicie se zanešenou klapkou a haprujícím volnoběhem:-). Ničeho se neboj, vem si kousek čisté hadry, namoč si ji do technického benzinu nebo acetonu nebo čističe brzd, otevři si plyn naplno a klapky a difusory (dosedací plochy klapek) opatrně vyčisti do čistého hliníku. Hlavně ničím neoškrabávat, pokud to nepujde, vydrž a šudli to jen hadrem až to povolí. Ideálně, pokud máš možnost, po této operaci sesynchronizuj oba válce ve volnoběhu a přes TuneEcu resetuj TPS. Ale úplná nutnost to není. Synchro se většinou nehne a reset taky až tak nutný není. Měl by se potom trošku uklidnit volnoběh a přechod do otáček být lepší. Ale skoro to není poznat. Každopádně když už jsi v tomhle stádiu, je škoda to neudělat:-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.230 sekund
Powered by Kunena fórum