Poradit,co si koupit do zásoby :-)

Více
17. kvě 2015 18:47 #2703 od Majkel
Fonzi, ja som to spravil rovnako, az na to, ze vystup z regleru ide priamo na baterku. Bez poistky.
Vymenil som tiez vsetky silove kable (kostra, starter), rozobral a preletoval konektory k 30A poistkam + dve zily ktore idu k poistkam hore.

Nova baterka Yuasa YTX14-BS, Vape R106, vytrihane hnede a biely konektor, nova kablovacka a na baterke je stabilnych 14,5 V pri akychkolvek otackach a zatazeni.

Startovanie je teraz pohoda, starter toci ako blazon, je tam obrovsky rozdiel oproti starej Varte a slabom dobijani. Taktiez velmi pomohli nove kable a riadne ukostrenie, ktore bolo kus zaoxidovane. Na starej baterke mi niekedy starter nevladal otocit motorom. Teraz to nehrozi.

Taktiez som vyriesil zahadu vynechavania motora, kde kombinacia zlych spojov, starej baterky a slabeho dobijania sposobovala sekundove vypadky motoru za jazdy a tachometer lietal tam a spat. Zatial sa mi to po repase nestalo. Vsetko bezi. B)

Sice s tym bolo kopec roboty, ale vysledok urcite stoji za to. Netreba sa toho bat a pustit sa k prerabke :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. kvě 2015 19:51 #2704 od FonziETV
Ono je v podstatě jedno jestli tak nebo tak. Já jsem to udělal jak jsem psal abych neměl u baterky milion kabelů, ale pouze dva silové. Já jsem ještě dodělával třetí 30A pojistku pro přídavné spotřebiče jako je napájení 12V zásuvky u přístrojovky a plánovaných přídavných světel, pro které už mám udělanou elektrickou přípravu (relé, vypínač, kabeláž). Takže už mi stačí je namontovat a připojit do konektorů.

Základní problém elektro u Caponorda je oxidace konektorů a různých spojů v kabeláži a poddimenzování některých vodičů a spojů (konektorů). ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. kvě 2015 07:46 #2715 od Jonatan
Čau Fonzi, v elektrike som amatér, mám jednu otázku na úpravu kabeláže. Z regulátora idú von 4 kábliky/2+ červené a dva -zelené/ do bieleho konektora.Stačí dať na + kontakt baterky len jeden z tých červených alebo ich treba spojiť oba dokopy? A tiež uzemnenie na valec- jeden zelený alebo oba spolu? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. kvě 2015 21:33 - 25. kvě 2015 21:35 #2720 od FonziETV
je potřeba je spojit. V regulátoru jsou stejně spojené, ale je to takto řešené kvůli zátěži na originální konektory. Jeden PIN by totiž plný výkon neunesl, tak to hoši chytře vymysleli tak že každý pól rozdělili do dvou a najivně si mysleli, že to tak bude OK No co myslíte, kluci? Měli pravdu? No neměli samozdřejmě 35 A je 35 A :-D :-D :-D
Prostě je sletuj hned kousek za regulátorem červený s červeným a zelený se zeleným ;-) ) A k + baterky jdi dál silným (4mm2) červeným a ke kostře černým.
Poslední změna: 25. kvě 2015 21:35 uživatelem FonziETV.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.197 sekund
Powered by Kunena fórum