Centrální tlumič - nastavení
06. dub 2013 09:46 #1183
od Nezmar
Centrální tlumič - nastavení vytvořil uživatel Nezmar
Potřeboval by jsem vědět jak nastavit zadní tlumič na Caponordu 2001.
Našel jsem několik návodů a některý píše že:
standardní nastavení se spolujezdcem
Útlum - 12 kliknutí - 8 kliknutí
Předpětí - 18 kliknutí - 54 kliknutí
Jiný návod píše:
Útlum - 19 kliknutí - 15 kliknutí
Předpětí - 18 kliknutí - ? kliknutí
Co platí pro model 2001
Našel jsem několik návodů a některý píše že:
standardní nastavení se spolujezdcem
Útlum - 12 kliknutí - 8 kliknutí
Předpětí - 18 kliknutí - 54 kliknutí
Jiný návod píše:
Útlum - 19 kliknutí - 15 kliknutí
Předpětí - 18 kliknutí - ? kliknutí
Co platí pro model 2001
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
07. dub 2013 20:24 #1187
od čuník
Odpověděl čuník pro téma Centrální tlumič - nastavení
Zdarec, nevím jak kdo,ale já to nastavuji podle sebe jak mě to vyhovuje!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
08. dub 2013 07:14 - 08. dub 2013 07:15 #1189
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Centrální tlumič - nastavení
Ahoj já máj útlum dle manuálu pro dva a s předpětím kroutím pořád jak je potřeba.
Poslední změna: 08. dub 2013 07:15 uživatelem CapoRider.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
07. kvě 2013 13:45 #1316
od zano
Odpověděl zano pro téma Centrální tlumič - nastavení
Zdat, tak to mně docela taky zajímá. Hlavně teda útlum. Kolik teda kliknutí? A odkud se to počítá? Při uplně povoleným nebo zašroubovaným?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
09. kvě 2013 14:11 #1318
od CapoRider
Odpověděl CapoRider pro téma Centrální tlumič - nastavení
Počítá se to od úplně zašroubovaného.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
10. kvě 2013 15:58 - 10. kvě 2013 16:00 #1320
od smazak73
Odpověděl smazak73 pro téma Centrální tlumič - nastavení
No s tím štelováním je to obecně tak ,že čím větší přítlak pružiny tim měkkčí útlum alespoň co jsem vyzkoušel.
Pokud přitvrdíš pružinu kvůli houpavýmu efektu moto bude ti moto odskakovat v zatáčkách musíš změnit útlum.
Obecně platí,čím větší prítlak tím menší útlum a obráceně.
Tovární nastavení bych vůbec nebral v potaz ...je to zavádějící testuje to nějakej tov.jezdec ,který váží x kilo na nějakým určitým druhu povrchu.
V podstatě jde o laborování cca 1 den co ti vyhovuje.
Pak taky samo záleží co jezdíš jestli silnici ..rozbitou silnici ..lehký terén,ve dvou s bagáží atd...
Pokud přitvrdíš pružinu kvůli houpavýmu efektu moto bude ti moto odskakovat v zatáčkách musíš změnit útlum.
Obecně platí,čím větší prítlak tím menší útlum a obráceně.
Tovární nastavení bych vůbec nebral v potaz ...je to zavádějící testuje to nějakej tov.jezdec ,který váží x kilo na nějakým určitým druhu povrchu.
V podstatě jde o laborování cca 1 den co ti vyhovuje.
Pak taky samo záleží co jezdíš jestli silnici ..rozbitou silnici ..lehký terén,ve dvou s bagáží atd...
Poslední změna: 10. kvě 2013 16:00 uživatelem smazak73.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.220 sekund