Voltmetr

Více
29. led 2012 19:19 #455 od čuník
Voltmetr vytvořil uživatel čuník
Nazdárek ogaři, řeším dát na reida voltmetr. Díval sem se po netu a našel tady tenhle www.moto-doplnky.eu/koso-moto-tachometr-...tmetr-koso-12v-i876/ , jen ta cena :( náhodou nemáte nějaké zkušenosti od jinud? Díky Vám.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2012 19:46 - 29. led 2012 19:55 #456 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:Voltmetr
Zdar, když jsem řešil problémy s relátkem taky jsem uvažoval na zabudování voltmetru a našel jsem na aukru takovej akurátnej, za cca 160kč digitální v modré designu a dostal jsem k tomu i součástky na bočník pro rozsah do 20V. Pak jsem vyměnil dobíjecí relé a měření mi připadlo zbytečné. Tak to zatím nechávám

Třeba to bude inspirovat. Je to možné upravit pro jakékoliv napětí a měří to na setiny přesně. K baterii se vlastně připojí jenom červenej a černej drát. Na ten bočník jsem si akorád musel udělat plošnej spoj.
aukro.cz/voltmetr-8-20v-led-modre-podsvi...uta-i2078448709.html
Poslední změna: 29. led 2012 19:55 uživatelem Myro.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2012 20:04 #457 od čuník
Odpověděl čuník pro téma Re:Voltmetr
mrknul sem nato a nevypadá to že by byl vovotěsný,ale možná se pletu! Rele se ti posralo při zhruba kolikati km? Já mám ještě původní a mám naběhané 30 tis.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2012 20:07 #458 od čuník
Odpověděl čuník pro téma Re:Voltmetr
Ještě jeden dotaz, to možu připojit téměř kamkoli? Mám na mysly u palubovky kde bude eletrika po zapnutí klíčku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. led 2012 20:46 - 09. úno 2012 21:14 #459 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:Voltmetr
Já jsem Kapouše koupil už s špatně fungujícím relé. Má najeto 60tis. No ale vypadalo to že je špatná baterie. Když jsem /u toho vadného relé/připojil voltmetr k nenastartované motorce tak měla ideálních 12,8V a to i pod delší pomlce. Po nastartování mi krásně rostlo napětí až ke 14V, takže ideální stav a napětí se krásně drželo. Ovšem po delší vyjížďce jsem druhý den nenastartoval /na novou baterii/. Napadlo mě jednou přeměřit napětí po příjezdu a podržte se při přidání plynu napětí klesalo na 11,5V. Usoudil jsem že po zahřátí se uplně změnila charakteristika dobíjení. Vyměnil jsem za novej /originál 2300kč/ a vše ok. Elektrice "rozumím" a už jsem v minulosti předělával celou elektroniku na MZ125 /má to stejné jak Kapo/ dal jsem vše od WAPE z Kroměříže a po drobné elaborci se motorka rozběhla jako z praku. Proto jsem chtěl dát původně taky Wape do Kápa samo že to jde ale nebyl skladem a navíc stál stejně jak originál. Až to budete někdo řešit tak se ozvěte a poreferuji.

Zapojení je 3-žluté kablíky v hnědém konektoru vedou k alternátoru a u všech Kapoušů jsou zapečené, protože přenáší velké proudové zatížení. Při rozpojování jsem jej musel rozebrat. Bílý vede k baterii, dva červené k plusu a dva zelené k mínusu, zase dva kvuli velkému dobíjecímu proudu. Konektor jde většinou dobře rozpojit.

Tady máte náhled jak může dopadnout vypálený konektor
Poslední změna: 09. úno 2012 21:14 uživatelem Myro.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. led 2012 07:28 - 30. led 2012 07:29 #460 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:Voltmetr
U připojení musíš vzít v úvahu úbytky napětí na kabelu při zapnutí spotřebičů. Ideální stav připojit přímo na baterii, ale bylo by hloupé tahat kabely k bateri. Zapojil bych kabely co nejblíže ke spinací skříňce. Vyvaroval bych se zapojení někde u světel. Ještě si dej pozor na jas displaye, zatímco přes den může být v poho. na večer tě může oslňovat /nepříjemně/
Poslední změna: 30. led 2012 07:29 uživatelem Myro.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.244 sekund
Powered by Kunena fórum