EFI 34

Více
21. čvn 2012 15:09 #668 od Jardax
Odpověděl Jardax pro téma Re:EFI 34
Už bych taky starší nekupoval..Holt chybama se člověk učí. Jsem zvědavej, jak to dopadne, až tam dám tu novou cívku. Jinak ježdění jen na jednu cívku bych asi neriskoval. Dvě jsou jistota.....Odejde ta jediná a co pak na cestě!?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. čvn 2012 15:23 #669 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:EFI 34
A co mají říkat jiné motorky většina jich přece má po jedné cívce na válec ne? Ale co se týče jízdy nějak mi to ze začátku nepřišlo že mi pálí jen po jedné svíčce. Mašina normálně jela.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čvn 2012 12:47 #671 od Jardax
Odpověděl Jardax pro téma Re:EFI 34
No jasně že většina motorek má pouze jednu cívku na válec, ale myslím si, že taky většina motorek nemá tak častej problém s cívkama jako Capo...Už jsem pár motorek měl a ještě jsem cívku neřešil. U Caponorda asi vývojáři už tušili, že bude problém, tak tam frkli dvě svíčky a cívky :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24. čvn 2012 19:39 #676 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:EFI 34
No s tím, že je to dost častá závada souhlasím. Ale na válci jsou dvě nejspíš k dosažení optimálního zapálení směsy. Jinak nám je mohl výrobce přibalit k nářadí společně s klíčema. Buď rád že kápo má takovou pověst, kdyby bylo spolehlivé tak ho do 80tis nekoupíš a ceny by se hejbaly tak kolem 150tis. Pokud totiž srovnáš pořizovací cenu Kápa a obdoby od BMW třeba 1150-tku tak na počátku stály stejně a za kolik se prodávají dnes jetiny stejně staré.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. čvc 2012 14:22 #704 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Re:EFI 34
Dvě svíce na válec se používají jak už tu někdo psal kvůli optimálnímu zapálení směsi a tudíž kvůli dosažení lepších emisí. Co se týče problému s cívkama je to odvěký problém této konstrukce cívky. Tedy lajcky řečeno cívka integrovaná ve faji. Je to sice fajn že se ušetří za kabely ke svíčkám, ale tím že je cívka docela extrémně tepelně namáhaná vlivem svého umístění, dost trpí. Renaulty, ze kterých cívky na Capo pasují mají tytéž problémy. Nemlich totéž BMW R1150 se dvěma svíčkama na válec.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. čvc 2012 06:06 - 16. čvc 2012 06:23 #708 od Myro
Odpověděl Myro pro téma Re:EFI 34
Jenom bych upřesnil Capo nemá integrované indukčky ve fajkách, ale samostatně umístěné dvě /indukčky/ pod sedlem a dvě ve předu pod nádrží, a má i vysokonapěťový kabel a samozřejmně i samostatnou fajku. Takže k tak extrémnímu tepelnému namáhání by docházet určitě nemělo. Spíše bych sázel na to, že miniaturní konstrukce má nedostatečnou izolaci a tak dochází k častějšímu poškození, nejspíš skratem mezi vinutím .
Poslední změna: 16. čvc 2012 06:23 uživatelem Myro.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.593 sekund
Powered by Kunena fórum