Laděné výfuky LEO VINCE včetně mezisvodů

Více
27. pro 2015 10:03 #3196 od FonziETV
U 4T motoru výfukem motoru neublížíš. Teda aspoň ne otevřeným jako je LeoVince nebo GPR. (Když ho přidusíš, tak to nepojede a bude to žrat jak tank). Právě naopak. Lepší výplach, žádné brždění plynů. Ideální kombinace je s KN filtrem a změnou mapy odladěnou na brzdě. To že výfuk má nebo nemá nějaký certifikát k dané motorce je jen o tom, jestli ho koupíš a namontuješ nebo koupíš, přizpůsobíš nebo vyrobíš potrubí k připojení a pak namontuješ. Pokud dodržíš průměr trubky, která jde skrz, je to úplně fuk. Principielně se absorpční tlumiče v ničem neliší. Rozdíl je v kvalitě a druhu použité vaty, materiálů, případně kvalitě zpracování. Pořád je to díravá trubka ve velké trubce a zbytek prostoru je vyplněn absorpčním materiálem (vatou).

Pokud bysme šly dál, tak se stačí podívat na ten bubák trubek pod motorkou. Stačí se podívat na laděné svody například Akrapovič pro silniční 4V motorky. Co nejrovnější to jde, s co nejméně záhyby a když už to jinak nejde, tak pozvolné, velké rádiusy, od každého válce přesně stejná délka svodu k tlumiči atd. atd...což u 2V do V jaksi moc jinak udělat nejde, než jak je to zde. Tady se logicky snažily dodržet délku svodu, což je celkem důležitý parametr. Ovšem za cenu hromady zatáček...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. čvc 2018 20:30 #5434 od Michalv
Ahoj všem,koupil jsem capouše který má laděný vyfuky Leo Vince ale už v nich chybí vata tak bych potřeboval poradit jakou vatu koupit a hlavně kolik.Diky za odpověď

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.596 sekund
Powered by Kunena fórum