Blinkry alternativa

Více
15. zář 2013 19:15 - 15. zář 2013 19:17 #1634 od wp_thunder
Blinkry alternativa vytvořil uživatel wp_thunder
Zdar všichni. Po té co jsem zjistil, že nemám vzadu origo blinkry a začal mi zlobit cyklovač. Přemýšlel jsem co s tím....Nejdřív jsem vyměnil cyklovač za osvědčený ze Škody Felicia. Blinkry ale blikaly pořád dost zběsile a po jejich rozdělání jsem zjistil že mají pouze 10W žárovky....., I objednal jsem čiré blinkry které dle prodejce těch 21W měly.....tedy v popisu.... Po montáži se ukázalo že jsou to opět 10W žárovky :S :evil: a ještě jejich provedení bylo natolik odolné že jsem okamžitě hledal dál.
Asi jsem moc velkej detailista ale chtěl jsem blinkry který budou funkční a budou taky vypadat hezky (ačkoliv ty originály jsou takový ....) ....
Po dlouhém hledání jsem našel starší blinkry z Hondy 125CBF. Dle fotek vypadaly přesně tak, jak jsem si představoval a jak soudruzi v Itálii měli uvažovat už při návrhu Capa..... Výsledek viz foto..... Jedinou vadou na kráse je černý těleso blinkru, hodil by se víc ten antracit co je na blatníku, ale to už asi nemá smysl řešit....

Martin @ Thunder
Přílohy:
Poslední změna: 15. zář 2013 19:17 uživatelem wp_thunder.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. zář 2013 12:04 #1636 od PavelETV
Odpověděl PavelETV pro téma Blinkry alternativa
V převážné většině současný motoblinkrů jsou skutečně 10W žárovky.
Při použití přerušovače z auta se proto s frekvencí blikání nikdy nedomluvíš.....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. zář 2013 12:19 #1637 od wp_thunder
Odpověděl wp_thunder pro téma Blinkry alternativa
No mě kravil i ten originální cyklovač, při zapnutí blinkru to svítilo pořád, jen občas si to bliklo. Ty 10W po výměně cyklovače (30kč vrakáč) samozřejmě blikaly moc rychle... Originální blinkry jsou na 21W, takže jsem chtěl takový co budou mít stejný parametry......Jinak cyklovač z auta by měl mít u Capa při standardních blinkrech stejnou frekvenci blikání, neb zátěž je stejná - 2x21W. Já ho tam dal jednak kvůli ceně viz výš a druhak jako přípravu na spínání varovných blinkrů, kdy by to ten originální asi neustál, protože na tu zátěž není stavěný... alespoň dle diskuzí na fórech......

Martin @ Thunder

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. zář 2013 15:11 #1639 od Medvídě
Odpověděl Medvídě pro téma Blinkry alternativa
Ahoj kluci i mě se stalo ze blinkry jenom svítili tak sem ten origo přerušovač rozdělal a malinkým přihnutím toho pevneho kontaktu to zase začalo přerušovat. No to ovšem nic nemění na tom že taktéž přemýšlím o přerušovači z fildy a zapojeni varovaků.Jen sem se k tomu ještě nějak neodhodlal:-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. zář 2013 19:08 #1641 od PavelETV
Odpověděl PavelETV pro téma Blinkry alternativa
Asi se moc nechápeme. U aut mají blinkry žárovky 21W u motorek 10W.
Je jedno jestli Caponord, BMW nebo Honda....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. zář 2013 08:44 #1642 od wp_thunder
Odpověděl wp_thunder pro téma Blinkry alternativa
Ale jo chápeme, ale zrovna Capo 2002 má z výroby 4x21W (viz. už. manuál strana 109). Pravda většina univerzálních blinkrů má jak píšeš pouze 10W - nepočítám novinky jako LED apod....
Tj. cyklovač Capa je nastavený stejně/podobně jako u auta, ale díky tomu, že nemá funkci varovných blinkrů není stavěný na zatížení 4x21W ....

Martin @ Thunder

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.215 sekund
Powered by Kunena fórum