TuneECU
25. bře 2016 12:27 #3604
od FonziETV
Manuál uvádí:
USA 1,0 - 1,5%
EU 1,5 - 2,0%
Závodní použití 3 - 4%
Ale je to pouze předpis související s homologací v té které zemi a dá se říct, že je to kompromis mezi ideální směsí, tedy stechiometrickým poměrem, a homologačními předpisy. Dneska motory chodí většinou na chudší směsi. Tvůrce map tvrdí, že se motor chová nejlépe nad 2,5% CO. Pod tuto hodnotu má sklon k zakopávání a houpání otáček, což mohu z vlastní zkušenosti potvrdit. Při tom je potřeba, aby oba válce měly hodnotu co nejméně rozdílnou. Tzn. než se do něčeho takového pustíš, je potřeba vyčistit klapky, volnoběžný ventil, kanály a udělat důkladně synchro. Dobré je mít v pořádku i ventilové vůle. O čistém vzduchovém filtru snad psát nemusím. Po přehrání a vyčištění udělat reset TPS. Začít tím, že to nastavíš opravdu na ucho tak aby motor šel hladce a nezakopával. Pak to doladit na CO testeru.
USA 1,0 - 1,5%
EU 1,5 - 2,0%
Závodní použití 3 - 4%
Ale je to pouze předpis související s homologací v té které zemi a dá se říct, že je to kompromis mezi ideální směsí, tedy stechiometrickým poměrem, a homologačními předpisy. Dneska motory chodí většinou na chudší směsi. Tvůrce map tvrdí, že se motor chová nejlépe nad 2,5% CO. Pod tuto hodnotu má sklon k zakopávání a houpání otáček, což mohu z vlastní zkušenosti potvrdit. Při tom je potřeba, aby oba válce měly hodnotu co nejméně rozdílnou. Tzn. než se do něčeho takového pustíš, je potřeba vyčistit klapky, volnoběžný ventil, kanály a udělat důkladně synchro. Dobré je mít v pořádku i ventilové vůle. O čistém vzduchovém filtru snad psát nemusím. Po přehrání a vyčištění udělat reset TPS. Začít tím, že to nastavíš opravdu na ucho tak aby motor šel hladce a nezakopával. Pak to doladit na CO testeru.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
25. bře 2016 14:49 #3606
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Dekuji Fonzi
Pokusim se 2,8..budu mit na to cas a klid tak snad to pujde.
Motorka byla v servisu na ventilech klapkach a vubec celkove kontrole.
No a na me zustalo to ladění
a priruby

No nic ...mapu mam catfish2011 a na ucho jsem naladil...cca IFT od nejakych 30
zacina plynuly volnobeh.Puvodne tam bylo 40,6.No uvidime co emise.
Necekam ani vykon ani rychlost..pouze doufam ze se trosku upravy kroutak v nizsich otackach protoze jsem stale ve dvou a s kufrikama.Po prechodu z jednovalu mam trosku problem to vytacet
ruka by chtela ale hlava rika neeee 
Jinak filtr origo laufy origo svice Brisk 3elktr.... na Iridium sran.c.
Tak uvidime co z toho vyleze.
Jura
PS:O te homologaci vim....vsimnul jsem si ze Capo ma vzadu u diag konektoru stejny odpor jako melo Pego...souvisel s predstihem a tim padem s emisema.Vymenou puvodnich 4,7 za 10 kohm se trosku zmenil tah motoru.
Pokusim se 2,8..budu mit na to cas a klid tak snad to pujde.
Motorka byla v servisu na ventilech klapkach a vubec celkove kontrole.
No a na me zustalo to ladění




No nic ...mapu mam catfish2011 a na ucho jsem naladil...cca IFT od nejakych 30
zacina plynuly volnobeh.Puvodne tam bylo 40,6.No uvidime co emise.
Necekam ani vykon ani rychlost..pouze doufam ze se trosku upravy kroutak v nizsich otackach protoze jsem stale ve dvou a s kufrikama.Po prechodu z jednovalu mam trosku problem to vytacet


Jinak filtr origo laufy origo svice Brisk 3elktr.... na Iridium sran.c.

Tak uvidime co z toho vyleze.
Jura
PS:O te homologaci vim....vsimnul jsem si ze Capo ma vzadu u diag konektoru stejny odpor jako melo Pego...souvisel s predstihem a tim padem s emisema.Vymenou puvodnich 4,7 za 10 kohm se trosku zmenil tah motoru.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
25. bře 2016 15:02 #3607
od FonziETV
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
25. bře 2016 15:47 #3608
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Jo jo jasne ze to je neco jinyho to ja vim.
Jen ze to vypada stejne
Jura
Jen ze to vypada stejne

Jura
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
01. dub 2016 17:33 #3710
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma TuneECU
Ahoj kluci
Je tu někdo kdo má náladu zjistit kolik procent v tuneecu ukazuje
plný plyn?A jaké napětí je bez plynu a při plným??
Dikec komukoliv
Jura
Je tu někdo kdo má náladu zjistit kolik procent v tuneecu ukazuje
plný plyn?A jaké napětí je bez plynu a při plným??
Dikec komukoliv
Jura
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
01. dub 2016 19:10 #3711
od FonziETV
Tak čidlo se stejně nastavovat nedá. Je tam na pevno. Zkus ho změřit ohmmetrem:
při pohledu do konektrou zleva doprava: A B C
A - B 1,2 kOhm +-10%
A - C 1,2 - 2,4 kOhm +-10% (měřit v průběhu otevírání plynu z 0 do 100% otevření)
Chce to vyčistit klapky a pak udělat reset TPS. To co to ukazuje v diag ti může být jedno. Řeš až to bude blbnout. Jinak TPS stojí 6000
při pohledu do konektrou zleva doprava: A B C
A - B 1,2 kOhm +-10%
A - C 1,2 - 2,4 kOhm +-10% (měřit v průběhu otevírání plynu z 0 do 100% otevření)
Chce to vyčistit klapky a pak udělat reset TPS. To co to ukazuje v diag ti může být jedno. Řeš až to bude blbnout. Jinak TPS stojí 6000

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.218 sekund