Vysoká spotřeba/kouř/bohatá směs

Více
03. led 2013 04:42 - 03. led 2013 04:48 #979 od smazak73

No podle mě s katalyzátorem jsou všechny modely od konce roku 2003 a výš zároveň s počátkem výroby verze Rally raid ..tzn všechny inovovaný modely s uzkou přední kapotáží.
Jinak podle polského serveru caponord je to druhé čidlo umístěno v sání tudíž když odděláš nádrž a airbox vpředu u rámu je čidlo teploty nasávaného vzduchu.
Jestli máš r.v.2002 tak je určo bez katu, na senzor se musíš mrknout.
Na obr. je to čidlo označeno červeně
Přílohy:
Poslední změna: 03. led 2013 04:48 uživatelem smazak73.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. dub 2013 12:42 - 15. dub 2013 12:43 #1222 od wp_thunder
Mno tak o víkendu jsem si hrál s TuneECU a můj Capouš má v ECU mapu 053121. Když jsem zkusil do motorky nahrát mapy s úpravama od catfishe (také 053121) tak motorka sice naskočila, ale po přidání plynu to hned chcíplo. Udělal jsem reset TPS a ani to nepomohlo. Nakonec jsem nahrál zpět původní mapu a vše běželo normálně.Dokonce i ty otáčky na volnoběh po zahřátí klesnou na cca 1300 což je asi správně. Spotřebu budu měřit, neb jsem zatím najel moc málo aby to bylo měřitelné. Tu kouřivost také ještě musím ověřit, ale tam se myslím nic nezměnilo. Do nastavení těch map jsem nehrabal, toho se bojím ;). Tj. de-facto bylo provedeno pouze download a zpětné nahrání té samé mapy a několikerý reset TPS.

Jinak pokud někdo z vás má rok 2002 a možnost ověřit verzi palivový mapy mohli byste se mrknout a podělit se?

Ještě co se týče restu TPS, kdy se přesně provádí - za studena, ze provozní teploty, s vypnutým motorem, s nahozeným motorem ??? A případně jak se může projevit restart TPS za výše uvedených režimů, pokud by tam měly být rozdíly???

Pak ještě mám dotaz k nádobce na chladící kapalinu, u mýho Capa nejde pořádně dotáhnout víčko, zdá se mi že je tam jen lehce dotažený a při pokusu o utáhnout se protočí. Vychází mi, že díky tomu nebude ideálně těsnit a tudíž nebude v chladícím okruhu dostatečný tlak a nemusí to fungovat správně, jak je to u vás??
Jde utáhnout "na krev" ??? Jinak teploty za jízdy byly včera při cca 16st okolo 72st za jízdy a 85st při delším stání.......

Díky za postřehy

Martin @ Thunder
Poslední změna: 15. dub 2013 12:43 uživatelem wp_thunder.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. dub 2013 14:07 - 15. dub 2013 14:08 #1223 od zdemal
K tomu víčku. Měl jsem stejný problém. Dokonce se mi stalo, že jsem přijel z výletu a víčko bylo totálně povolený a jen tak poskakovalo na nádobce. Ještě chvíli jízdy a určitě bych ho ztratil. Za jízdy všechno fungovalo normálně jak má, takže myslím, že to na nějaký tlak v chladícím okruhu vliv nemá. Vem elektrikářskou izolační pásku, obtoč s ní plastový závit na nádobce a zašroubuj víčko. Udělal jsem to, víčko drží a mám klid.
Poslední změna: 15. dub 2013 14:08 uživatelem zdemal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. dub 2013 15:24 - 15. dub 2013 15:25 #1224 od Myro
Mě se stalo, že jsem dojel z vyjížďky a víčko nikde, buď jsem ho ztratil nebo mi ho někdo ukradl, nakonec bylo odskočený v motoru, taky ho nedokážu utáhnout na krev ale motka normálně jezdí.
Poslední změna: 15. dub 2013 15:25 uživatelem Myro.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. dub 2013 05:04 #1227 od Giovany
Ja mám zavit omotaný páskou a víčko pak už drží :)

Sono sempre moderato critico!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. dub 2013 05:30 #1228 od wp_thunder
Díky samozřejmě to omotám, ale nejdřív jsem chtěl vědět jestli jsem takto postižený sám ;) .

K mému předchozímu příspěvku - kouřivost je tam pořád :S :angry: lítá z toho hnědej kouř pokud to vytočím. Včera jsem to zkoušel, když jsem to vezl do servisu na přezutí......

Martin @ Thunder

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.302 sekund
Powered by Kunena fórum