výfuky

Více
04. srp 2016 06:06 - 04. srp 2016 06:15 #4275 od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma výfuky
No asi mas pravdu Fonzine ze se to da vyrobit
ale ja jsem precejenom elektrikar
tak ty mechanicke veci radej nechavam odbornikum. ;) Riznout vymenit vatu to jeste dam ale vyrabet to cely na to si netroufam
S tou vatou to vidim podobne asi tech 10000km.
zalezi taky jak casto bude potreba jezdit s tlumivkama.Ale myslim ze podle zvuku to clovek pozna ze se tam neco deje.
A ja jsem s nim mluvil tenkrat o vate i o sitce ale fakt uz si nepamatuju presne co rikal.Ale vata za 400 tam urcite neni.Tu sitku tam myslim daval ale nechci zbytecne mlzit.
Myslim ze on si za svou praci stoji a neni to zadnej osel. :)
Tak at nam to jezdi kluciiiiii.
Jura
Poslední změna: 04. srp 2016 06:15 uživatelem findejs1310.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. srp 2016 06:29 #4276 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma výfuky
No řezat a svařovat výfuky každou sezonu nebo druhou sezonu by se mi fakt nechtělo :-D Podle doporučené hustoty výrobcem vaty, by do každého laufu mělo přijít cca 750g vaty. To je 1,5kg celkem a pul kila stojí 700,-Kč. To je 2100,-. 1m2 nerezové sítky stojí 1200,-, nerezová vlna taky není zdarma:-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. srp 2016 06:56 #4277 od zdemal
Odpověděl zdemal pro téma výfuky
Znám Kulhánka skoro 18 let. Znám ho dokonce ještě z doby, kdy žádnou firmu Tenax neměl a laufy dělal pro sebe a svý kámoše u sebe v dílně. Tenkrát to vlasně začalo imitací Scorpionu. Od tý doby ušel dlouhou cestu přes atypický výfuky, úpravy originálů, opravy značkových laufů až po vlastní vývoj. A odvádí dobrou práci. Fonzi má ale pravdu. Vata se musí měnit. O to častěji na dvouválci a zvlášť, když se jezdí s tlumivkama. I proto to dělají výrobci rozebíratelný. Na Caponorda jsem kupoval Leo Vince z druhý ruky. Byly 2 sezony ježděný (cca 12000 km) a vata v hajzlu. Předchozí majitel jezdil výhradně s tlumivkama. Sehnal jsem kontakt na chlapa kousek od Prahy, který to repasuje. Používá stejný materiály jako v D&K Moto. Platil jsem mu 900 Kč za repasi 1 kusu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. srp 2016 07:51 #4280 od novax
Odpověděl novax pro téma výfuky
Čau,G.P.R. jsou nýtovaný,ale ještě jsem se do nich nedíval.Vidim to tak před STK.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. srp 2016 11:00 #4281 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma výfuky
Nechci nejak znevazovat neci praci, kor kdyz jsem ji nevidel na vlastni oci. Verim ze kdyz ma firmu na vyfuky, tak asi vi co dela.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2016 09:38 #4294 od gicocapo
Odpověděl gicocapo pro téma výfuky
zdar fonzi. tiez by som chcel upravit vyfuky, ale odradza ma prave ta vata a nasledne rozoberanie a skladanie po par tis. km. mozno dam blbu otazku, ale neda sa to poriesit aj bez vaty s nejakym systemom prepaziek , alebo tvarom trubky, aby to bolo tzv. ,,s cccp na vecne veky,,?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.243 sekund
Powered by Kunena fórum