výfuky
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
07. srp 2016 09:55 - 07. srp 2016 09:56 #4295
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma výfuky
No system prepazek a trubek bez vaty je ten original. 
Absorpcni lauf je prave plnopruchozi s vatou ktera absorbuje castecne hluk.
Jura

Absorpcni lauf je prave plnopruchozi s vatou ktera absorbuje castecne hluk.
Jura
Poslední změna: 07. srp 2016 09:56 uživatelem findejs1310.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
07. srp 2016 10:32 - 07. srp 2016 10:36 #4296
od FonziETV
Jak píše Jura. Ten originál systém tlumení hluku je tzv. restrikční v konbinaci s absorbčním (Vata je v originále taky, ale jen asi 1cm vrstva u obalu). Leo Vince, GPR, Yoshimura, Akrapovič atd. atd. jsou v podstatě všechno tlumiče absorbční, tudíž děrovaná roura obalená materiálem absorbujícím energii tlakové vlny výfukových plynů (ocelová vlna, skelná vlna apod.). Tudíž ať už si "laďák" uděláš doma z origo výfuku nebo si za 25tis. koupíš Akrapoviče, výměna vaty tě po čase nemine. Jen s tím rozdílem, že u Akrapa prostě odvrtáš pár nýtů, vyměníš vatu, snýtuješ zpět a máš za hodinu hotovo a u přerábky origo výfuku, který jsi ty nebo někdo jiný zpět svařil to není práce na hodinu ale třeba na tři, čtyři 
Proto jsem se ptal jak je to od tenaxu udělané. Když by to bylo bez řezání rozebiratelné, nepřemýšlím a výfuky nechám otevřít tam, protože kvalitní materiál na oba laufy mě vyjde téměř na stejno. Ale tím, že je to od Tenaxu nejspíš nerozebiratelné, pouštím se do toho sám
A strach z toho že budete řešit výměnu vaty co 10 tis. km fakt mít nemusíte
Osobně jsem několik desítek tisíc km odjezdil na velkém GS s Leo Vince SBK bez jakéhokoliv zásahu a kdo ví jak dlouho jezdil předemnou. Za celou dobu jsem nepoznal žádný rozdíl v hluku a ani teplotě obalu:-)
Jednoduše...až bude obal hnědnout od žáru a bude to hlučné jak boeing...pak vyměniš vatu:-)

Proto jsem se ptal jak je to od tenaxu udělané. Když by to bylo bez řezání rozebiratelné, nepřemýšlím a výfuky nechám otevřít tam, protože kvalitní materiál na oba laufy mě vyjde téměř na stejno. Ale tím, že je to od Tenaxu nejspíš nerozebiratelné, pouštím se do toho sám

A strach z toho že budete řešit výměnu vaty co 10 tis. km fakt mít nemusíte

Jednoduše...až bude obal hnědnout od žáru a bude to hlučné jak boeing...pak vyměniš vatu:-)
Poslední změna: 07. srp 2016 10:36 uživatelem FonziETV.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
10. srp 2016 04:16 #4311
od divocak
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
10. srp 2016 04:24 #4312
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma výfuky
Toz vitaj v klube


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
11. srp 2016 07:26 #4315
od Zdenál
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- findejs1310
-
- Offline
- VIP EXPERT
-
Méně
Více
- Příspěvky: 232
- Obdržená poděkování 11
11. srp 2016 10:00 #4317
od findejs1310
Odpověděl findejs1310 pro téma výfuky
vypadaji porad stejne.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.238 sekund