Dobíjení

Více
18. úno 2016 18:49 #3321 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Dobíjení

gicocapo napsal: tak sme komunikovali cez e-mail s niekym z Vape. ochota nulova. tvrdia, ze sme to museli len a len my zle zapojit. pricom kamos je skuseny mechanik a taketo banality, ako vymena reglera, riesi denne. a boli sme pri tom dvaja takze viem, ze na 100% postupoval spravne. druhy slape ako hodinky. na tej istej motorke, ten isty postup zapojenia. prvy je nulovy. navela navela, po par e- mailoch a dozadovani sa komunikacie so sefom, ze to mame teda poslat a oni to daju na diagnostiku. cize si môzu oddôvodnit cokolvek, ale ja som samozrejme za to, nech si to sami skontroluju. tak som na to velmi zvedavy, ci uznaju reklamaciu, alebo nie. s ignitechom, ked sa raz toto stalo, tak sa vôbec nevyhovarali a druhy poslali bez problemov a este aj zaplatili postovne. neviem, ci ma Vape 100% bezporuchovost vyroby, ale z taketo jednanie mi pride minimalne neseriozne.


Zkus se na to podívat i z té druhé stránky. Představ si že vyrábíš stejnou věc, tedy regulátory dobíjení. O nich je známo, Vape není výjimkou, že pokud se stane, že ho přepóluješ, okamžitě je po něm. A někdo si ho od tebe koupí a za týden ti napíše, že ho namontoval a ani nehlesl a že po tobě chce nový kus. Věřím, že by ses v podstatě k tomuto postavil stejně. Nemůžeš vědět, jestli je ten borec mechanik nebo doktor. Je to blbé, ale je to tak. Tím nehájím nikoho. Jen pohled z druhé strany někdy nezaškodí k pochopení reakce a názoru druhé strany.
Na druhou stranu se divím VAPE, že v obchodních podmínkách nemá formuli, že některé jejich výrobky (např. regulátory) jsou určeny pouze pro odbornou montáž a reklamace přijímají pouze od odborných firem, tedy servisů. Hodně výrobců a dodavatelů dílů pro auta to tak má. A nedivím se jim :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. úno 2016 21:39 - 18. úno 2016 23:12 #3322 od gicocapo
Odpověděl gicocapo pro téma Dobíjení
tak aby som to este trosku upresnil. ja chapem co si chcel povedat. ALE...realita je taka, ze som objednal 2 reglery. a jeden je dobry, druhy zly. asi som uz charakterovo pokazeny, alebo naivny, asi pretoze pracujem vo svajciarskej firme, moje ocakavania boli zhruba taketo: .......,,ako ste to zapajali? aha, ok. poslite to, skontrolujeme a dame vam vediet co najskôr, kde sa stala chyba. ak na nasej strane, posielame novy s ospravedlnenim, ak na vasej, je nam luto, kupte si novy.,,......ale asi zijem v nejakom inom svete. .............ziadny odborny ani autorizovany servis nezarucuje lepsiu kvalitu. aspom na slovensku. par rokov som s autodielmi obchodoval. viem, co sa deje za ,,oponou,,. alebo je mechanik dobry, alebo zly. a ziadne razitko ani znackove monterky ho dobrym neurobia. vsade je len clovek a zalezi len na nom, ako sa k tomu postavi.
Poslední změna: 18. úno 2016 23:12 uživatelem gicocapo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. úno 2016 22:09 - 18. úno 2016 23:04 #3323 od gicocapo
Odpověděl gicocapo pro téma Dobíjení
k tym doktorom... aby sme si rozumeli. reglery postou prisli a na druhy den sme ich zapojili. nie o pol roka. nie po xxxx km. môj kamos je jeden z najlepsich mechanikov akych poznam. 100% mu verim. je normalne zamestnany a robi to ako svoje hobby. okrem toho, ze sa pozname od detstva, je pedant a co ja pokladam za najdôlezitejsie, premysla pri praci. stara sa mi o masiny od prvej panelky do dnes. ja nie som sprosty, ale na neho sa nechytam, tak preco by som sa v nej mal sparat sam. za ten bezpromlemovy zivot mi to stoji. ja som paranoidny posuk a ked viem, ze nieco v motorke je zle, tak ani nezaspim. radsej prejdem zo svajciarska 900km k nemu na servis, ako by som dal moju masinu do ruk niekomu inemu. zapojil uz stovky reglerov. ked mi povie, ze to zapojil spravne, tak to tak je. a okrem toho, bol som pri tom. slusne sme poziadali o reklamaciu a odpoved bola cca.....,,coo? my sme 100% neomylni, vy ste fuseri a vôbec, neotravujte,,.... mne to ako korektne jednanie nepripada. keby sa takto spraval ku klientom môj zamestnanec, tak sa s nim rychlo rozlucim.
Poslední změna: 18. úno 2016 23:04 uživatelem gicocapo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18. úno 2016 22:20 - 18. úno 2016 23:13 #3324 od gicocapo
Odpověděl gicocapo pro téma Dobíjení
ale nechcel som vas tu zbytocne zatazovat ,,hlupostami,,. len som sa chcel dozvediet, ake maju ini ludia s nimi skusenosti. dalsi budeme uz asi zapajat pod detailnym dohladom sudneho znalca a statneho notara......
Poslední změna: 18. úno 2016 23:13 uživatelem gicocapo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. úno 2016 12:04 #3326 od FonziETV
Odpověděl FonziETV pro téma Dobíjení
Nespochybňuju schopnosti ani znalosti tveho mechanika. Ale to vis ty a ostatni co ho dobre znaji, ale ne nekdo xxx km daleko ve firme Vape. Kazdy chvali sveho mechanika. Priste to udelej tak, ze si na jejich strankach vytisknes reklamacni formular a bez okolku to tam proste posles. Ze zakona zbozi k reklamaci prijmout musi a musi se k ni pisemne vyjadrit do 30 dnů. Nejlepsi zpusob.
Pak dej vedet jak jsi dopadl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. úno 2016 16:09 - 19. úno 2016 16:12 #3327 od gicocapo
Odpověděl gicocapo pro téma Dobíjení
jasne. dam potom vediet. kto vie co robi, tak nema priestor pri zapajani nieco pokazit.
Poslední změna: 19. úno 2016 16:12 uživatelem gicocapo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.252 sekund
Powered by Kunena fórum