Spodní padací a ochranný rám
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
smazak73 napsal: To je fajn a jak máš vyřešenu ochranu motoru?
Ze spodu moto jsou některé dosti důležité věci na poškození.
Nezlob se máš to vyrobeno hezky ,ale neustále si myslím,že je to jen designový prvek než plně funkčí.
Už je mi jasné,že zájem nebude.Tudíš tuto svoji vizi ruším.
Jezdci na Caponordech jsou spíše vyznavači silničního ježdění, víc než Adventure cestování.
Jak už jsem psal,kladl jsem důraz na boční pád motorky a tam jsem si stopro jistej že je plně funkčí. Dělal jsem si to pro svoje potřeby a je fakt že já ho do terénu tahat nebudu a tak nepotřebuju řešit ochranu motoru ze spodu,alespon pro zatím. I když ten rám je na to nachystanej.Myslím ,že tvoje myšlenka je dobrá a jak vidím tak bude o to zájem. Jestli budeš vyrábět pěkný hliníkový kryty motoru a budou se mi líbit ,budu rád když mi taky jeden prodáš.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Ten spodní kryt a přední kryt motoru by byla součást padacího rámu a celý by to bylo našroubováno na padací rám (uchytný packy) tak jak to řeší Aprilia u Rally raidu a věřte že je to opravdu funkční ...vyzkoušeno v celkem na tento stroj v náročných podmínkách.
Ano spodní kryt motoru je pod celým motorem.
V podstatě by se jednalo o celý komplet jeden díl bez druhého nebude použitelný.
Pokud chcete zachovat přední plastový kryt a dopnit ho o rám a spodní plech tak to nebude možné je to jinak uchyceno. Šlo by to udělat ,ale porušila by se tím kompatibilita celý soustavy ..nebo jak to napsat prostě nebylo by to tak pevný V tomhle má Aprilia velký plus mají to dokonale vymyšlený
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.