BUDÍKY
20. čvc 2016 15:44 #4190
od tkuc
zdravím chlapci,konečně někdo s podobným problémem mne tachometr neukáže víc jak 40km/h a stejně tak pomalu mi to počítá km.Za dovolenou na slovensku a madarsku cca 1800km mi to načetlo cca 230km.Snímač je odzkoušenej v jiné motorce a funguje normálně ikdyž je tuším z RSV kablik je nasměrovanej směrem dozadu.Kupoval jsem rozkradenou motorku a snímač tam nebyl a budíky už pořídil předchozí majitel.Jinak druhej konec snímače končí na pravé straně pod nádrží kde se větví hlavní svazek a je to celý zachumlaný v takový gumový krytce.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
20. čvc 2016 15:59 #4191
od Majkel
No tak to je celkom problem. V rychlospojkach benzinovych hadic od nadrze nemam vitonove gumicky, takze ak ich rozpojim, tak uz ich spat nezapojim, resp zapojim, ale roztrhnem ich.. Najskor by som ich musel zohnat, ak by sme to skusali prehodit. Jeden znamy z Brezna ma tiez Capka a ten ich ma viac - tak sa mi zda. Sry za offtopic.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
24. čvc 2016 07:34 #4200
od Falcon666
Tak snímač odskúšaný vďaka Majkelovi, v snímači to nie je - budem musieť rozobrať zase prístrojovku a všetko pomerať.
Vidím to na nejaký zlý kontakt, možno aj inde ako v prístrojovke, začalo mi kolísať napätie, keď po jazde vo výkone niekde zastavujem - voltmeter ukazuje až cca 12,3V, keď mám voľnobeh, potom pridám plyn a ustáli sa to na cca 13,4-13,7V.
Budem musieť rozhodiť celú elektriku
Vidím to na nejaký zlý kontakt, možno aj inde ako v prístrojovke, začalo mi kolísať napätie, keď po jazde vo výkone niekde zastavujem - voltmeter ukazuje až cca 12,3V, keď mám voľnobeh, potom pridám plyn a ustáli sa to na cca 13,4-13,7V.
Budem musieť rozhodiť celú elektriku
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
24. čvc 2016 11:36 #4201
od FonziETV
Klidně to může dělat podpětí. Zavčas vyměň regulátor, než to odnese altík. Teď tu jeden takový případ mám. Vyměnil jsem regulátor, všechno se zdálo být v pohodě, něco to najelo (pár set km) a altík to nedal, protože byl načatý od toho starého regulátoru a spečených konektorů apod. Dobíjet by to mělo +- 14.4V. Co je pod 14, je málo a odrovnáš si tím baterku nehledě na podpětí apod. To co naměří voltmetr je jedna věc. Ale může klidně přes regulátor procházet špičkové napětí z altíku a dělat bordel. Tohle ale zjistíš jen na osciloskopu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
24. čvc 2016 11:46 - 24. čvc 2016 11:52 #4202
od Falcon666
Poslední změna: 24. čvc 2016 11:52 uživatelem Falcon666.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
24. čvc 2016 12:05 #4203
od FonziETV
Pokud je tam origo regulátor, věř mi že nie je v pohodě :-D Regulátor, který je tam z výroby je určený do výkonu 250W...Capo má altík 470 W...topí tak, že na něm můžeš smažit řízky a tím se stává nespolehlivým...navíc při větší zátěži nestíhá a napětí jde dolů...ale víc si o tom prostuduj ve vlákně dobíjení...nebudu to psát už asi po 50té znovu...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.850 sekund