BUDÍKY
22. bře 2016 13:27 #3578
od Jonatan
Ručičky idú vybrať vidličkou-môj spôsob/teda nie celkom môj, ale ja som to tak na mojej Aprilke urobil/.Bolo treba len mierne roztiahnuť dve susedné "vidly" na vidličke a potom ju podsunúť aby oska ručičky bola medzi nimi a zdvihnúť ručičku hore. Ide to ťažko -ale len prvý raz, druhý raz to už nedáva taký odpor. Tiež som mal obavy ale nejaký maník na webe čo opravuje dosky pre octaviu a vw to takto písal v návode a tvrdil že každé ručičky takto povolia. Tak som sa prežehnal,zapáčil a ono to fakt išlo:-)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
22. bře 2016 18:48 #3581
od Martin.S
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
22. bře 2016 20:54 #3588
od Jonatan
Ak máš závadu o ktorej je tu celý čas reč/ palubka za studena nefunguje, svieti len neutrál, stojan a mazanie/ tak ide o poruchu ktorú vyššie o pár riadkov popísal Majkel/ inak je to originál na USA forum Caponord kde prišli nato jak to opraviť/. No a keď túto závadu chceš opraviť, musíš sa dostať k PCB/ úplne na holý plošák/ a to sa nedá bez toho že demontuješ ručičky. Takže som demontoval,zabalil a poslal opraviť do Přerova. Ahoj.
P.S. a viem že druhý krát idú demontovať ľahko preto lebo 1.krát som urobil demontáž dla návodu z USA fora len zo zvedavosti, samozrejme nič som neobjavil ako to opraviť a až potom som našiel M.Sisku ktorému som to poslal na opravu a bolo treba demontovať druhý krát.
P.S. a viem že druhý krát idú demontovať ľahko preto lebo 1.krát som urobil demontáž dla návodu z USA fora len zo zvedavosti, samozrejme nič som neobjavil ako to opraviť a až potom som našiel M.Sisku ktorému som to poslal na opravu a bolo treba demontovať druhý krát.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
23. bře 2016 17:54 - 23. bře 2016 17:55 #3593
od Martin.S
Poslední změna: 23. bře 2016 17:55 uživatelem Martin.S.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
18. čvc 2016 19:26 - 18. čvc 2016 19:27 #4180
od Falcon666
Nazdar, chlapci.
Po týždni orgazmického jazdenia na Caponorde prišla prvá porucha.
Pri cestovaní v daždi, po cca 100 km, mi moto po zastavení na semafore zdochla, naštartoval som, potom zdochla pri preradení z jednotky na dvojku a potom som už išiel v pohode. Akurát mi nešiel tachometer a vynulovalo mi kilometre. Pravá strana prístrojovky išla. Dnes sme rozobrali prístrojovku až na plošák, pretreli liehom, skontrolovali konektory, ale chyba zostala - tacho ukazuje od 0-20 km/h a otáčkomer síce ide, ale ukazuje menej, max cca 4500 ot/min, ako keby bolo nejaké podpätie.
Môže to byť snímač na kotúči zadného kolesa? Ak áno, kde je najbližší konektor? Verím, že kábel od snímača nejde súvisle až do konektora pod prístrojovkou...
Možno keď mi prezúvali, niečo pošramotili, ale neverím tomu.
Máte nejaké tipy?
Vynulovanie km mi príde ako skrat. Môže to byť aj niečo na prístrojovke, na plošáku? Je čistá, aj konektory.
Po týždni orgazmického jazdenia na Caponorde prišla prvá porucha.
Pri cestovaní v daždi, po cca 100 km, mi moto po zastavení na semafore zdochla, naštartoval som, potom zdochla pri preradení z jednotky na dvojku a potom som už išiel v pohode. Akurát mi nešiel tachometer a vynulovalo mi kilometre. Pravá strana prístrojovky išla. Dnes sme rozobrali prístrojovku až na plošák, pretreli liehom, skontrolovali konektory, ale chyba zostala - tacho ukazuje od 0-20 km/h a otáčkomer síce ide, ale ukazuje menej, max cca 4500 ot/min, ako keby bolo nejaké podpätie.
Môže to byť snímač na kotúči zadného kolesa? Ak áno, kde je najbližší konektor? Verím, že kábel od snímača nejde súvisle až do konektora pod prístrojovkou...
Možno keď mi prezúvali, niečo pošramotili, ale neverím tomu.
Máte nejaké tipy?
Vynulovanie km mi príde ako skrat. Môže to byť aj niečo na prístrojovke, na plošáku? Je čistá, aj konektory.
Poslední změna: 18. čvc 2016 19:27 uživatelem Falcon666.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.255 sekund